Colectiile vedetelor
Sesiuni de stil
E un trend din ce in ce mai raspandit ca vedetele sa isi lanseze propriile linii vestimentare. Cea mai recenta, dar si cea mai de succes mutare in domeniu a fost facuta Madonna, cu a ei senzationala colectie pentru Hennes & Mauritz (H&M). Dar diva muzicii pop nu este singura!
“G Unit” de la 50 Cent
În 2003 sute de fani aşteptau deschiderea magazinului Foot Locker, un Reebok concept store, pentru a-şi putea cumpăra prima pereche de pantofi sport semnaţi 50 Cent “G6″, din colecţia de moda ”G-Unit Collection by Rbk”. Rafturile magazinelor din New York, Londra şi Philadelphia s-au golit instantaneu, în prima zi de la punerea în vânzare. Un succes nemaipomenit pentru 50 Cent, care şi-a extins colecţia şi la piese vestimentare.
M by MADONNA
La Stockholm, la doar câteva ore după deschiderea magazinului stocul “M by Madonna” a fost complet epuizat! Colecţia este una clasică, lipsită de excentricităţi. Kimono-uri, pantaloni clasici, fuste medii ca lungime, curele late (de sezon), toate pe negru, alb şi crem. Materialele preţioase precum mătasea, lâna şi caşmirul au încântat sutele de femei adunate în faţa magazinului.
Pentru H&M, asocierea cu o vedetă nu este o premieră. În 2004, H&M a colaborat cu Chanel, mai precis cu creatorul Karl Langerfeld, iar un an mai târziu cu Stella McCartney. Pentru anul trecut, colecţia toamnă-iarnă pusă în vânzare la H&M a fost semnată Viktor&Rolf.