Un nou show marca Brandswalk

Coolhunting

Noile colectii pentru sezonul toamna-iarna 2009 ale magazinelor din Bucuresti Mall au fost prezentate in cadrul editiei a cincea a show-ului de moda Brandswalk. Andreea Perju, Gina Pistol, Daniela Crudu, Ianna (Paradise), Smiley, Connect-R, Andreea Mantea, Crina Abrudan, Alina Crisan s-au reunit pe podiumul din Bucuresti Mall.

brandswalk-2009-andreea-perju-koton

De ce? Pentru a prezenta colectiile Debenhams, Esprit, Springfield, Tommy Hilfiger, Aldo, Etam, Celio, Koton si Kenvelo.

brandswalk-2009-crina-abrudan-debenhams

Luna septembrie da startul show-urilor de moda din Bucuresti

brandswalk-2009-celio-smiley

Pe podiumul Brandswalk au urcat alaturi de manechine profesioniste, vedete precum Andreea Perju, Gina Pistol, Daniela Crudu, Iana (Paradise), Smiley, Connect-R, Alina Crisan, Andreea Mantea sau Crina Abrudan, pentru a prezenta publicului colectiile de sezon ale unora dintre cele mai cunoscute branduri de imbracaminte si accesorii din Romania – Debenhams, Esprit, Springfield, Tommy Hilfiger, Olsen, Aldo, Etam, Celio, Koton sau Kenvelo. 

brandswalk-2009-razvan-si-dani

Prezentatorii show-ului de moda au fost  Razvan si Dani, directorul artistic al evenimentului fiind Alin Galatescu.  Tinutele modelelor, precum si  machiajul si coafura, realizate de The Body Shop si Gett’s Hair Studio, au reflectat tendintele propuse de marile branduri internationale pentru acest sezon.

Eleganta urbana, folk si vintage

brandswalk-2009-esprit

In acest sezon, edc by Esprit propune un look regandit cu noi mix-uri de modele, detalii gipsy si influente folclorice, prin colectia “Noii Aristocrati”.

Pardesiul tricotat este piesa de rezistenta pentru o iarna calduroasa. Noile modele de jeansi inspira o schimbare de temperament prin efectele de prespalare si de uzura. Jachete matlasate si puloverele de lana dau o noua aparitie datorita aplicatiilor din blana ecologica si a gulerelor ample.

edc Men inglobeaza toate elementele “must-have” ale sezonului. Turul incepe cu elemente chic de inspirate britanica: intalnirea intre metropola si natura ce arata mixturi aspre de look retro si trenduri cosmopolite.

brandswalk-2009-springfield

Springfield propune in acest sezon un design urban, inspirat din noile trenduri sociale: grija pentru mediul inconjurator si oras precum si petrecerea timpului in natura si o seara de distractie si agitatie in oras. SPF a optat pentru o combinatie de stiluri, reflectate in liniile variate ale colectiei: blugi si carouri, impreuna cu tricotaje, stiluri urbane pentru o tinuta activa, articole din piele stil country cu motive subtile, plus o combinatie de culori – fara a uita acele accesorii esentiale care dau aspectul original al unei tinute.

brandswalk-2009-debenhams

Sezonul acesta, Debenhams si designerii galeriei “Designers at Debenhams” au pregatit colectii uimitoare, care traseaza tendintele esentiale ale sezonului intr –o viziune personala, seducatoare si sofisticata. Jasper Conran, Betty Jackson, John Rocha si Julien Macdonald sunt numele care semneaza in acest sezon tinutele indraznete din Debenhams, inspirate din decadele secolului trecut si definite de structuralism. Astfel, pentru colectia de toamna/iarna 09 Jasper Conran priveste in urma catre perioada anilor ’40, de unde preia elemente pe care le combina cu must have-urile variate ale anilor `80, in timp ce colectia Betty Jackson.Black propune in acest sezon o paleta bogata de culori si materiale sofisticate care pun in valoare simplitatea formelor si a croielilor.

brandswalk-2009-celio

In acest sezon, Celio isi revizuieste colectia de baza cu o infuzie de “nostalgie moderna”. Autentic, dar ramanand mereu fidel valorilor sale, Celio atinge cu varful degetelor melancolia. Indrazneala colectiei se observa in detalii, garnituri colorate, printuri geometrice, stofa scotiana in carouri si croieli grafice.

Pentru colectia toamna/iarna 2009, Kenvelo a lansat 3 noi linii vestimentare: Sia Mia, Suxess si Elements, situate la limita dintre moda urbana si de club, destinate persoanelor active.

brandswalk-2009-koton

Hainele koton  sunt cautate  si in special purtate de tineri profesionisti pentru   diferite momente ale zilei, inclusiv de birou .

Colectia koton se adreseaza femeilor  cu varste cuprinse intre 22-40 ani,cu un stil bine definit,femeilor bine ingrijite,atractive,carora le place sa-si formeze propriul stil si le place sa se adapteze ultimelor tendinte in moda.

Prin colectia Ole ,care se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 17-23 ani, koton ofera variante pentru femeile carora le place sa se imbrace colorfull,sa se diferentieze prin stilul lor.

brandswalk-2009-aldo-andreea-spataru

Accesoriile cu personalitate dau nota noului sezon

brandswalk-2009-aldo-andreea-mantea

In acest sezon, colectiile ALDO se adreseaza barbatilor in ritmuri de rock, trash si electronic. Liniile sunt inspirate de stilul trupelor de baieti rebeli care au revolutionat muzica si tendintele. Colectia ALDO toamna/iarna 2009 pentru femei este destinata personalitatilor urbane, celor care isi asuma riscuri. Tocul arhitectural, talpa plata sau tenesii de inspiratie vintage sunt elementele cheie in tendintele acestui sezon.

Lenjerie pentru femeia cameleon

brandswalk-2009-daniela-crudu-etam

In aceasta toamna, Etam te duce cu gandul la anii ’50 prin colectia retro “American Girl” , la deserturie cu gust de anason si culoare roz prin colectia “Peche Mignon”, te transforma in femeia ultra sofistica prin colectia “Madonn a Moi”, iar prin linia “Home Citizen” te simti eleganta, dar confortabil, la tine acasa.

Tommy Hilfiger

brandswalk-2009-tommy-hilfiger-gina-pistol

Colectia toamna-iarna Tommy Hilfiger aduce un omagiu memoriei Fifth Avenue-ului, artera simbolica unde luxul se intalneste cu sensibilitatea.

Venind in completarea evenimentului  din 17 septembrie 2009, cand are loc deschiderea celui de-al cincilea magazin simbol al brand-ului pe Fith Avenue, colectia ofera un moment in afara timpului prin imbinarea optimismului cu realitatea.

brandswalk-2009-tommy-hilfiger

Colectia toamna-iarna 2009 exprima filozofia stilului democratic si autentic promovat de Tommy Hilfilger. Dupa cum sustine insusi Tommy Hilfiger, stilul brandului “este provocator si in acelasi timp accesibil, provocator, dar tangibil”.

Click pe poze pentru zoom!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou