Primul magazin ChouChou
Coolhunting
ChouChou a deschis primul showroom, pe str. Vasile Lascar, nr 83 (vizavi de El Grande Comandante, zona Piata Gemeni).
Atmosfera primitoare pe care o vei gasi in interiorul lila pastelat te duce cu gandul la bomboane colorate, la norisori pufosi si apusuri pe malul marii. Decorul minimalist, cu multe linii drepte, este indulcit de liniile curbe ale noilor modele de pantofi ChouChou.
Oglinzile mari dau senzatia de spatiu si sunt ideale pentru o shopaholica ce nu se multumeste cu putin. In plus, doar in magazinul de pe Vasile Lascar 83 poti descoperi si colectia de genti perfect adaptate incaltarilor nonconformiste – trendy, chic, plicuri elegante sau genti incapatoare.
Va asteptam cu drag de Luni pana Vineri intre orele 10:30 – 20:00, si Sambata in intervalul orar 10:30 – 16:00.
ChouChou este firma specializata in crearea de pantofi personalizati, realizati din materiale naturale, in orice combinatie de culori, cu posibilitatea de a da o nota si mai deosebita fiecarei perechi, prin pictarea pantofilor.
Lansat oficial in luna mai a acestui an, brand-ul ChouChou a crescut prin eforturile sustinute ale unei echipe de 9 tineri, dintre care doi designeri – Oana Minca (23) si Lelia Panescu (23). Desi previziunile initiale nu au fost favorabile, pana acum ChouChou s-a dovedit a fi un proiect trecut de stadiul de “žvisator”, care s-a transformat intr-un concept ce aduce profit chiar pe timp de criza.
Vanzarile au fost in continua crestere, la fel si notorietatea brand-ului si cea a produselor, astfel echipa ChouChou a decis sa investeasca in primul showroom cu vanzare, marca proprie. Magazinul ChouChou este amplasat strategic, pe str.Vasile Lascar, nr. 83, aproape de centrul capitalei, intr-o zona cunoscuta ca fiind frecventata de cei care se numara in publicul-tinta al ChouChou (vizavi de clubul El Grande Comandante, langa Piata Gemeni). Lansarea celei de-a doua colectii ChouChou – toamna-iarna 2009-2010 a accentuat cererea, usurand astfel decizia de a deschide un magazin, chiar in plina criza financiara.
Este vorba despre o investitie noua de aproximativ 5500 euro, si nu despre o reinvestire, iar tinerii sunt increzatori in viitorul succes al magazinului: “žAceasta investitie ne aduce mai aproape de clientii nostri, ne ajuta sa interactionam mai eficient, sa le intelegem mai bine dorintele si nevoile” declara Lelia Panescu, designer. “žDe acum nu ne vom mai confrunta cu intrebarea <Unde va putem gasi?> sau <Unde putem proba?>. Piata din Romania nu este foarte familiarizata cu conceptul de vanzare online – chouchou.ro , asa ca deschiderea unui showroom ne va ajuta cu siguranta pentru a ne creste vanzarilor” spune Oana Minca, designer.
Investitia initiala de aproximativ 6000 euro in business-ul ChouChou, de la inceputul anului 2009, a fost acoperita in primele luni de la lansare, iar acest lucru a incurajat o noua investitie. Previziunile sunt ca, in aproximativ 6 luni sau chiar mai putin, ChouChou sa acopere si investitia adusa pentru deschiderea magazinului, si sa inceapa sa calculeze profitul.
Fiind vorba despre un concept, si magazinul trebuia sa fie in concordanta cu acesta – decorul minimalist si liniile drepte au fost completate de culorile calde. Design-ul interior al magazinului a fost conceput de Ana Coman (25), studenta la Facultatea de Arhitectura.