Vreau sa dorm bine!

La doctor pe tocuri

Vreau sa dorm bine!

E o perioada de relaxare, vacanta, timp pentru tine. Inainte sa te intorci la birou trebuie sa te distrezi asa cum se cuvine, sa gasesti timp pentru familie si prieteni, dar sa ai parte si de putina odihna. Afla cum poti avea un somn de nota 10!

1. Daca vrei sa adormi instant seara cand te bagi in pat nu trebuie sa dormi la pranz. Gaseste altceva de facut. Iesi din casa, uita-te la un film, lasa somnul pentru la noapte. O sa fii atat de obosita, incat o sa adormi instant.

2. Sa fie… intuneric! Inchide lumina, veioza, trage perdeaua sau jaluzelele. In camera trebuie sa fie cat mai intuneric pentru a avea parte de un somn linistit. Sfat: foloseste ochelari pentru dormit.

3. Incearca sa stai departe de cafea, ceai negru, alcool sau bauturi energizante dupa ora pranzului. Toate acestea, plus tigarile, iti pot afecta calitatea somnului.

4. Lispa de fier din organism poate da batai de cap somnului linistit. Iti poti completa rezerva de fier consumand alimente precum:

  • cereale integrale
  • stridii
  • sparanghel
  • praz
  • patrunjel
  • cartofi
  • varza
  • legume uscate
  • cirese
  • carne rosie
  • galbenus de ou
  • carne de pui
  • carne de vita
  • napi
  • mustar
  • spanac

5. Alege haine, lenjerie si perne confortabile. Fixeaza temperatura din camera pe placul tau, nici prea cald, nici prea frig.

6. Incearca sa te relaxezi inainte sa te bagi in pat. Fa o baie calda, asculta niste muzica, vorbeste cu persoana iubita.

7. Nu urca in pat cu burta plina! Incearca sa mananci cu cateva ore inainte, daca acest lucru nu este posibil, amana putin ora de somn. Mai bine cateva ore de calitate, decat un somn lung si nelinistit.

8. Bea un ceai sau un pahar de lapte cald inainte sa mergi la culcare.

Acestea fiind spuse… va doresc somn usor!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou