Vitamine necesare prevenirii caderii parului

Estetica

Vitamine necesare prevenirii caderii parului

Imagineaza-ti urmatoareale: te trezesti intr-o dimineata si te privesti in oglinda. Constati cu oroare o mica zona de chelie in parul tau. Vitaminele te pot ajuta in acest caz pentru a-ti revigora parul.

Incerci sa rearanjezi parul si miscandu-l, constati diverse zone mici de chelie pe care incerci sa le astupi, aranjand parul suvita cu suvita. Prin urmare, cum vei putea pune capat caderii parului? Trebuie doar sa stii care sunt vitaminele si suplimentele corecte si locul in care le poti gasi. Poti gasi la farmaciile naturiste multe suplimente si vitamine care sa impiedice caderea parului, dar ele s-ar putea sa fie scumpe si nu atat de eficiente. Trucul consta in a le alege pe cele care au fost testate si incercate si, daca cunosti pe cineva care a avut o astfel de problema inainte, afla care anume dintre suplimentele din comert i-au fost de ajutor in stoparea caderii parului. Asigura-te ca aceste suplimente au fost aprobate de forurile oficiale.

Oprirea caderii parului nu trebuie sa fie costisitoare, deoarece multe dintre elementele de care ai nevoie ar trebui sa se regaseasca in alimentele pe care le consumi. Iata care sunt vitaminele esentiale care te pot ajuta sa previi caderea firului de par:

  1. Vitaminele B. Familia vitaminelor B este extrem de folositoare in oprirea caderii firelor de par si mentinerea calitatii parului. Biotina, unul dintre membrii acestei familii, poate fi gasita in unele sampoane. Biotina produce keratina, care te va ajuta in prevenirea caderii parului. Biotina poate fi gasita in cereale, lapte, galbenusul de ou, ficat si rinichi.
  2. Niacina, un alt membru al familiei vitaminelor B, ajuta cu adevarat in cresterea parului. Poate fi gasita in carnea de pasare, peste, carnea de vita si cea de porc. Alte vitamine B importante sunt vitamina B6, acidul folic si vitamina B12. Acidul folic este foarte cunoscut pentru imbunatatirea activitatii celulelor sanatoase. Este gasit din abundenta in boabele de soia si nuci.
  3. Vitamina A. Aceasta vitamina, care este un antioxidant, asigura santatea si buna mentinere a foliculilor firelor de par. Ajuta la producerea uleiurilor naturale in scalp, prin urmare prevenind uscarea firului de par. Surse excelente de vitamina A sunt legumele si frunzele verzi. Acizii grasi sunt de asemenea o buna sursa, dar administreaza-i cu moderatie.
  4. Vitamina E. Acesta este un alt antioxidant eficient, contribuie la o buna circulatie sanguina si faciliteaza circulatia oxigenului in organismul tau. In consecinta, de acest efect vor beneficia si vasele de sange din scalpul tau, pentru ca vor fi hranite corespunzator.
  5. Vitamina C. Un alt antioxidant care iti poate crea un par vibrant. Rosiile si portocalele sunt o buna sursa de vitamina C. Iar pastilele de vitamina C le poti cumpara fara reteta in farmacii.
  6. Alte suplimente care includ zincul, magneziul si cuprul pot fi benefice pentru parul tau.
Acestea sunt doar vitaminele si suplimentele recomandate. S-ar putea ca ele sa nu combata in totalitate caderea parului. Daca ai o problema serioasa legata de caderea parului, ar trebui sa consulti un dermatolog. De asemenea, ai putea sa-ti intrebi medicul care sunt acele vitamine si suplimente care se potrivesc organismului tau. In orice lucru pe care-l faci pentru tratarea caderii parului, joaca intodeauna de partea sigura. Studiaza si nu lua chiar orice fel de vitamine si suplimente care iti cad in mana. S-ar putea ca la sfarsit sa produci mai multe stricaciuni. Este mai bine sa fii in siguranta decat sa ai pareri de rau mai tarziu.
 
Forum Mayra: "Masti pentru par".


feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou