Mancare pentru ten

Estetica

Mancare pentru ten

Dupa parerea doctorului Aaron Tabor, expert in nutritie si autorul cartii “The Revival Slim and Beautiful Diet”, o revizuire a dietei alimentare poate duce si la imbunatatirea aspectului tenului, reducerea ridurilor si chiar la un par mai frumos si mai sanatos.

Dr. Aaron este de parere ca serurile si cremele anti-aging duc doar 50% din batalia impotriva imbatranirii si ca cealalta jumatate incepe din interior, din felul in care mancam.

Iata care sunt cateva din alimentele care ne "hranesc" cel mai bine tenul:

Calciu

milkCu timpul, oasele faciale se deterioreaza, ceea ce duce la pierderea elasticitatii pielii si la probleme in zona din jurul ochilor. Cum prevenim acest lucru? In aceasta situatie ne ajuta calciul. Unde il gasim? Mai ales in lapte (de soia sau normal) si in toate produsele lactate, dar si in diferite fructe si legume.

Laptele, iaurtul, branza si untul consumate la o masa normala pot aduce un aport de aproximativ 300 mg calciu.

Fructe si legume: varza de Bruxelles, frunze de mustar, broccoli, fasole, portocale, spanac.

Calciul se gaseste, de asemenea, in galbenusul de ou, bob, linte, nuci, smochine si in produsele alimentare imbogatite cu calciu in mod special.

Seminte de kiwi

kiwiSemintele de kiwi sunt un leac perfect pentru cearcane. Ele contin antioxidanti si te pot ajuta sa-ti reglezi metabolismul. Daca o sa le folosesti ca pe un supliment zilnic te vor ajuta sa ai un ten mai radiant si sa atenuezi nesuferitele cearcane.

Luteina

spanacLuteina actioneaza la nivelul tenului, facandu-l mai fin, mai elastic si mai suplu.

Alimentele bogate in luteina sunt: spanacul, ardei gras, oua, salata verde. Dar daca din anumite motive nu poti manca "doza zilnica de verzituri", doctorul Tabor spune ca un supliment de 10 mg pe zi este suficient.

Lycopene

tomatoDaca vrei ca tenul tau sa prinda o culoare rozalie, ca fata unei fetite rusinate, atunci ai nevoie de Lycopene. Rosia este cea mai importanta sursa de Lycopene. Asa ca e timpul sa maresti consumul de rosii, ketchup sau sos de tomate. Ai nevoie de 8 mg pe zi pentru un efect de obraji proaspeti si tineri.

Acum toata lumea la masa!



feedback
sexyxxx sexyxxx.cc sexyxxx.cc sexyxxx.cc
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou