Regimul de weekend

Dieta&Fitness

Regimul de weekend

Daca viata ta este extrem de agitata si nu ai cum sa tii o dieta, specialistii au venit in intampinarea nevoilor tale si au creat un regim special pentru zilele de weekend, cand suntem mai relaxate si mai dispuse sa facem sacrificii alimentare.

Chiar daca multe dintre noi considera sfarsitul de saptamana ca o mini vacanta si nu fac rabat de la bunatati, cosideram ca aceasta dieta merita un efort din partea ta. Este simpla, detoxifianta si te va scapa de cateva kilograme. Iata mai jos in ce consta dieta!

In primul rand, regimul de weekend incepe de vineri seara si se sfarseste duminica seara. Pe parcursul acestor zile este recomandat sa consumi mai multa apa plata, minim 3 litri pe zi, sa urmezi dieta intocmai si sa faci miscare. Iesi in parc cu rolele, alearga, mergi la sala, la tenis, la volei pe plaja sau pur si simplu, plimba-te prin parc 2-3 ore. Efectul este garantat!

Vineri

Gustare la ora 16: un mar

Cina (nu mai tarziu de ora 19): salata de cruditati: mere, telina, morcov, scortisoara, seminte de in, menta

Sambata

Mic dejun: ceai verde, pepene galben

Gustare: nuci

Pranz: salata cu ton, dar fara porumb, cu multe verdeturi

Gustare: 3-4 caise

Cina: supa de legume fara cartofi, ceai de socdieta

Duminica

Mic dejun: ceai verde, pepene rosu, 1 piersica

Gustare: migdale

Pranz: salata verde, 1 rosie, castraveti, varza, seminte de in, busuioc, menta, o lingura de branza de vaci

Gustare: fructe de padure

Cina: peste la cuptor cu broccoli, seminte de bostan si verdeturi

Daca vei tine aceasta dieta 3-4 weekend-uri, iar in timpul saptamanii vei manca moderat, fara sa faci excese (fast-food, grasimi, tocaturi, dulciuri, alcool), intr-o luna vei slabi 2-3 kilograme.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou