Fii in forma rapid dupa Sarbatori!

Dieta&Fitness

Fii in forma rapid dupa Sarbatori!

Toate femeile isi propun ca odata ce Sarbatorile de iarna iau sfarsit, iar noul an isi intra in drepturi, sa slabeasca si sa fie in forma. Usor de spus si greu de realizat! Chiar daca ai scris aceasta “rezolutie” pe o foaie, nu inseamna ca te poti tine de ea si ca poti slabi atat de usor. Iarna este o perioada destul de dificila pentru a tine o dieta si a face sport. Insa va trebui sa schimbi ceva in obiceiurile tale pentru a castiga energie si pentru a fi mult mai sanatoasa si mai slaba.

Iata ce trebuie sa faci pentru a fi in forma rapid dupa Sarbatori:

1. Fa un plan! Acesta trebuie sa contina: motivatiile tale (sa fii mai energica, mai increzatoare in fortele proprii, sa-ti gasesti iubirea vietii, etc), cum poti sa iti implinesti visele, ce trebuie sa mananci si cat sport sa faci. Zilnic. Important este sa te tii de acest plan, iar o metoda buna este sa il faci public, pe un blog sau pe un forum de specialitate.

2. Dieta ta nu trebuie sa fie sub nicio forma restrictiva si nu trebuie sa te infometezi. Mananca sanatos, de 3 ori pe zi, fara sa te abtii de la mici tratatii. Insa nu fa din acestea un obicei.

3. Daca simti ca totul este inutil si ca nu slabesti, nu renunta. Nu manca 3 ciocolate si nu bea muuulte cocteiluri. Nu te vor ajuta. Cel mai indicat este sa continui si vei vedea rezultatele in timp.

4. Mediteaza! 10 minute pe zi ar trebui sa stai in liniste si singuratate si sa te gandesti la motivatiile tale si la ceea ce iti doresti de la viata. Ajuta enorma!

5. Fa sport, insa nu pana la extenuare. Daca nu mergi pe jos pentru ca este prea frig si daca nu ai timp de sala, fa miscare acasa. 15 minute, imediat dupa ce te-ai trezit, fa exercitii pentru spate, postura, abdomene si sarituri de coarda. Investeste intr-o bicicleta medicinala sau danseaza pe melodiile favorite. Este un inceput!

6. Bea multa apa si ceaiuri din plante. Chiar daca mergi la restaurant sau in cluburi, renunta la alcool si beai un ceai. Poate parea dificil, insa te vei obisnui. In plus, o data pe saptamana poti sa bei un pahar mic de vin.

7. Somnul de calitate rezolva multe probleme. Incearca sa te culci in fiecare seara la aceeasi ora, dupa ce ai indepartat toate problemele din mintea ta. Trezeste-te dimineata devreme si fa miscari de inviorare. Ia-ti o pauza in fiecare zi, la pranz, si odihneste-te 15-20 de minute.

8. Daca nu stii ce dieta sa urmezi, fa-ti un plan simplu si corect: mananca cereale integrale cu iaurt si un fruct la micul dejun, o salata mare cu gratar de pui la pranz si o supa seara. Legumele trebuie sa fie baza, dar si cerealele, carnea slaba si lactatele. Fructele trebuie considerate desert, pentru ca ingrasa!

9. Relaxeaza-te! Bucura-te de viata, chiar daca ai 2-3 kilograme in plus. Acesta nu este un motiv sa te inchizi in casa, ci sa iesi si sa te intalnesti cu prietenii, sa te distrezi, sa te plimbi si sa iti tariesti viata. Cu putina vointa vei scapa si de kilogramele nedorite.

10. Cand ai perioade proaste, depresive, incearca sa vorbesti cu cineva din afara. Familia si prietenii nu te vor sfatui intotdeauna sa urmezi calea cea buna, ei incurajandu-te ca “arati bine oricum”. Un profesionist te poate ajuta cu adevarat si iti poate da raspunsuri la intrebarile tale.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou