Dieta Sonoma

Dieta&Fitness

Dieta Sonoma

Denumita si dieta medieteraneana, dieta Sonoma se bazeaza pe trei principii fundamentale in acest domeniu: selectia alimentelor, modul in care sunt combinate ele si marimea portiilor. Dieta conceputa de Connie Guttersen are la baza 10 alimente si arata cam asa:

 

 

Date generale:

  • Grad de dificultate: destul de ridicat – dieta nu-ti spune strict ce trebuie sa mananci, ai posibilitatea sa alegi dintr-o gama de alimente, trebuie sa ai grija cum le combini si trebuie sa ti cont de alimentele pe care nu ai voie sa le mananci.
  • Durata: nedeterminata
  • Fitness: nu este necesar
  • Indicata pentru persoanele care obisnuiesc sa manance in oras: da
  • Alcool: in prima faza este interzis, dar pe parcurs poti sa savurezi si o bautura alcoolica (ai voie un pahar de vin/zi in a IIa faza).
  • Stricta: in prima faza (cand multe alimente sunt interzise), dar cu timpul devine mai flexibila.
  • Datorita alimentelor permise (adica multe fibre, grasimi bune pentru inima) persoanele care tin aceasta dieta se simt "cu burta plina" pentru mai mult timp.


Cele zece alimente minune (de baza) din dieta Sonoma:

  1. Migdale
  2. Ardei
  3. Spanac
  4. Capsune
  5. Broccoli
  6. Struguri
  7. Stafide
  8. Cereale integrale
  9. Rosii
  10. Afine 

Faze

Dieta Sonoma are 3 faze:

  1. Faza I – care dureaza 10 zile si este destul de stricta (nu ai voie sa mananci zahar, produse din faina alba, fructe, anumite legume, tipuri de carne, uleiuri, grasimi si produse lactate).
  2. Faza II – dureaza pana la atingerea scopului propus (numarul de kilograme pe care vrei sa-l dai jos) – nu ai voie sa consumi carne grasa, produse lactate grase, anumite legume, zahar, uleiuri si grasimi.
  3. Faza III – mentinerea greutatii


feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou