Dieta pentru tratarea parului si a pielii uscate

Dieta&Fitness

Dieta pentru tratarea parului si a pielii uscate

Parul si pielea sunt scutul primar al corpului tau si nu isi vor indeplini rolul daca nu sunt intr-o conditie buna. Principala cauza a aspectului nesanatos al pielii este deshidratarea, uscarea acesteia.

Parul si pielea au nevie de un aport constant de “carburant” pentru a tine lucrurile in miscare. Mancatul in sine nu este suficient pentru a le mentine pe acestea in forma maxima. Citeste urmatoarele pentru a intelege ce insemna alimentatia sanatoasa.

 

“Indoapa-te” cu omega-3

Acest acid gras a fost testat si incercat in numeroase randuri si s-a dovedit a fi de folos atat pielii cat si parului. Mai mult decat atat, iti furnizeaza sistemului energia necesara pentru un randament maxim. Iata cateva alimente care contin acest element: Incepe prin a consuma nuci, tofu, soia si dovleac. Poti consuma seminte de in sub doua forme. Sub forma macinata, ele pot fi un ingredient al mancarurilor tale. De la produsele de patiserie pana la mancarurile leguminoase, te vei asigura ca ai o hrana sanatoasa. Varianta uleioasa se poate adauga la popcorn sau cartofi.

Pescuitul poate fi foarte util, atat ca activitate cat si ca mod de mentinere a sanataii. Pestele de apa dulce este o buna sursa de omega-3. Asigura-te ca prinzi cat mai multi somoni.

 

Inceteaza sa mesteci

Alimentatia nu presupune intotdeauna masticatie, mai ales cand vine vorba de piele si par. Cauta prin dulap un gem ce te ajuta la ananghie. Uleiul de masline poate fi folosit la pielea uscata de pe cot, genunchi si cuticule. Acesta poate inlocui crema ta hidratanta. Daca vrei sa-ti exfoliezi pielea, fa un amestec, o parte ulei, doua parti zahar brun. Omogenizeaza amestecul pentru a-l folosi ca exfoliant inainte de dus. Poti remedia parul uscat folosind ingrediente la indemana din bucatarie. Amesteca o jumatate de cana de orz cu faina de alac (specie de grau foarte rezistenta, cultivata in zonele muntoase) alb, o lingura de otet de mere si o cana de apa distilata. Aplica pe par asigurandu-te ca nu omiti nici o suvita. Acopera-ti parul pentru 20, 30 minute dupa care clateste-l cu apa rece.

 

Fa exces de nuci

Da frau liber poftei tale de alune si nuci. Aceste mici minuni iti vor furniza tone de omega-3 si seleniu. Ambele sunt deosebit de utile in solutionarea iritatiilor pielii si in mentinerea elasticitatii ei. Suplimenteaza-ti alimentatia cu vitamina E pentru a facilita absorbtia seleniului.

 

Ia-ti doza de zinc

Cu toate ca stridiile iti vor imbunatati performanta in pat, acestea sunt mai mult decat un afrodisiac. Continutul lor de zinc declanseaza campaniile antioxidante, dandu-i parului tau vitalitatea de care avea nevoie. Zincul mai poate fi obtinut si din mancarurile traditionale cum ar fi vita, mielul sau cerealele integrale.

 

Nu subestima legumele si fasolea

Vitamina A si C stau la baza productiei de sebum , care este balsamul natural al parului tau. Mancarea din farfurie e bine sa aiba o nuanta verde-inchis pentru aceasta combinatie de vitamine. Sa nu eviti legumele, acestea vor repara parul casant prin componentii biotici.

Sulful inmoaie! Consuma oua, ceapa si usturoi pentru a satisface aceasta nevoie a pielii.

Mai multa apa si mai putina cofeina pentru a preveni uscarea tenului.

Nu este suficient sa acumulezi aceste cunostinte, important este sa le si aplici!!!

 



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou