Dieta minune: “Slaba, dar satula!”

Dieta&Fitness

Dieta minune: “Slaba, dar satula!”

Cativa specialisti in nutritie din Marea Britanie au lansat o noua dieta “minune”, numita “Slaba, dar satula!”, in speranta ca un numar cat mai mare de femei din intreaga lume o vor urma. Regimul nu este restrictiv, insa impune un consum mare de legume si verdeturi.

Cei trei medici aflati in spatele acestei diete au ajuns la concluzia ca trebuie sa le ofere femeilor un regim in care sa aiba voie sa consume cantitati mari de alimente, pentru a nu se simti descurajate si pentru a nu avea diverse pofte. Echilibrata si “inteligenta”, aceasta dieta poate fi tinuta un intreg sezon sau pana ajungi la greutatea ideala. Mai mult, adaptata nevoilor tale, dieta poate fi urmata… toata viata.

Dieta minune: “Slaba, dar satula!”

Britanicii au impartit dieta in doua faze. Prima etapa este putin mai restrictiva, iar tu vei slabi mai mult. Dureaza o saptamana – perioada optima pentru ca tu sa nu te plictisesti si sa fii motivata. A doua etapa este bogata in nutrienti, vitamine si minerale si poate tine toata vara. Mai jos veti gasi exemple de meniuri atat din prima faza, cat si din cea de-a doua.

Prima etapa

Meniu 1

  • Mic dejun: 2 rosii, un ou fiert, o felie de sunca de curcan, ceai de soc
  • Gustare: un mar
  • Pranz: ton cu salata verde si putin porumb, marar si patrunjel, ceai de soc
  • Cina: salata de cruditati, un iaurt, ceai de menta

Meniu 2

  • Mic dejun: iaurt cu cereale: secara, ovaz, orz, fructe confiate, stafide, nuci, alune; o cafea
  • Gustare: o banana mica
  • Pranz: 1 felie paine de secara, o salata mare de cruditati
  • Cina: piept de pui la gratar cu salata de varza, ceai de soc

Poti tine aceasta etapa o saptamana sau doua, insa daca simti ca esti flamanda renunta! Bea multa apa, iar ceaiurile nu le indulci! Fa miscare zilnic, macar 10 minute.

A doua etapa

Meniu 1

  • Mic dejun: omleta din doua oua, salata de rosii si castraveti cu patrunjel si ceapa verde, suc de portocale (stors din 2 fructe), cafea (fara zahar sau lapte)
  • Gustare: alune (neprajite si fara sare), 1 kiwi, 4 capsuni
  • Pranz: salata din spanac proaspat cu rosii, castraveti, putina varza, salata verde, ceapa si usturoi, asezonata cu 2 lingurite de ulei de masline si 1 lingurita de otet, cu piept de pui la gratar si o felie de paine integrala
  • Cina: supa de pui cu legume, un ceai din plante

Meniu 2

  • Mic dejun: sandvis cu paine integrala, branza ricotta cu marar (urda), sunca de pui, suc de fructe exotice (1/2 banana, 1 kiwi, 1 felie ananas)
  • Gustare: 2 patratele de ciocolata neagra
  • Pranz: o supa de legume si o salata greceasca: rosii, castraveti, branza feta, ceapa verde, marar, masline
  • Cina: vita la gratar cu salata de varz si un pahar mic de vin rosu

Meniu 3

  • Mic dejun: salata de fructe la alegere (nu mai mult de 4), ceai de menta sau cafea
  • Gustare: iaurt cu nuci si o lingurita de miere
  • Pranz: un bol mare de salata cu toate legumele pe care le ai, asortata cu seminte de in si floarea-soarelui si 2-3 felii subtiri de sunca de curcan; ceai de plante
  • Gustare: cateva migdale
  • Cina: paste integrale cu nuci si sos de iaurt cu usturoi, un mar

Meniu 4

  • Mic dejun: iaurt cu cereale si fructe
  • Gustare: un baton energizant
  • Pranz: supa crema de ciuperci si broccoli (fara faina si smantana); salata verde cu bucatele de branza feta si rosii
  • Gustare: 2 patratele de ciocolata neagra, un ceai/cafea
  • Cina: peste la cuptor cu legume, salata simpla, o felie de paine integrala, ceai.


feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou