Dieta Eva Mendes

Dieta&Fitness

Dieta Eva Mendes

Eva Mendes este o actrita exotica si talentata, care la 37 de ani arata impecabil. Desi vedeta are gene bune, ea marturiseste ca este o gurmanda si ca, de multe ori, uita de dieta in favoarea mancarurilor traditionale, cu mult sos sau prajite. In plus, adora dulciurile si nu se poate abtine de la ciocolata.

Cu toate acestea, Eva are o silueta impecabila si nu a avut niciodata probleme cu greutatea. Cum reuseste?! Eva sustine ca de doua ori pe an tine un regim special creat la Hollywood, numit 5 Factor.

Iata ce dieta tine Eva Mendes

Acesta consta in 5 mese pe zi, felurile de mancare contin maxim 5 ingrediente, regimul dureaza 5 saptamani si trebuie sa faci miscare cate 5 reprize a 5 minute pe zi. Felurile de mancare nu se repeta doua zile consecutiv si sunt bogate in nutrienti si fibre.

Dieta interzice grasimile, produsele fast-food, dulciurile si alcoolul.

Iata ce poti consuma:

Mic dejun – cereale integrale, lapte degresat sau de soia, iaurt degresat, branza slaba de vaci cu legume, oua fierte, sunca slaba, mere, citrice, tarta cu mere sau caise, ceaiuri, cafea fara zahar.

Gustari: mere, citrice, ananas, ardei cu branza de vaci degresata, kiwi

Pranz: carne de pui, peste sau curcan la gratar, salate de orice fel, sos de iaurt, verdeturi, legume gatite la abur sau la gratar, supe din legume sau de pui fara piele, maxim o felie de paine integrala sau cu seminte

Cina: portii foarte mici de peste cu lamaie la cuptor, pui la gratar, ciuperci la gratar, legume fierte (5 linguri), supa de legume (un bol mic), fara cartofi, paine sau dulciuri.

In cele 25 de minute de exercitii pe zi trebuie sa ai un program cardio (banda de alergare sau bicicleta), exercitii pentru brate si pentru picioare, abdomene, stretching.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou