Dieta Dukan

Dieta&Fitness

Dieta Dukan

Aceasta dieta a fost facuta publica in anul 2000 de catre un medic francez, insa a devenit celebra datorita vedetelor care au incercat-o si s-au mandrit cu rezulatatele, cum ar fi Jennifer Lopez, Gisele si Kate Middleton.

Dieta Dukan este foarte asemanatoare cu celebra Atkins, deoarece recomanda cantitati mari de proteine, in locul carbohidratilor. Dar iata mai jos cum functioneaza:

  • exista 4 faze ale dietei: etapa de atac, de croaziera, de consolidare si de stabilizare;
  • se recomanda sportul pe toata perioada regimului si dupa acesta;
  • se consuma cantitati mari de proteine, se bea multa apa si va observa o scadere rapida in greuatate in prima faza.

1. Perioada de atac

dieta dukan

  • aceasta dureaza intre 2 zile (pentru cei care vor sa slabeasca 5 kilograme) si 10 zile (pentru cei care au peste 20 de kilograme in plus);
  • ce se consuma: carne rosie fara grasimi (NU porc sau miel) la gratar sau fiarta, fara ulei, ficat de vita/porc/pui, peste, fructe de mare, carnea de pasare (fara piele), sunca si mezeluri degresate (de curcan, de vita), oua fierte sau omleta fara ulei, iaurt si branza degresate 100%, apa minim 1 litru si jumatate, 2 linguri de tarate de ovaz pe zi (absorb grasimile si apa si ajuta la tranzitul intestinal), cafea si ceai fara zahar, otet, ierburi aromatice, putina ceapa si usturoi, lamaii in cantitati mici, sare putina, fara mustar sau ketchup, guma de mestecat fara zahar, uleiurile sunt interzise.;
  • mergi minim 20 de minute pe jos si respecta exact alimentele indicate. Daca iti este pofta de altceva, bea apa;
  • mananca des si doar alimentele de mai sus;
  • vei slabi mult si te vei simti putin obosit, insa miscarea iti va da energie;
  • vei suferi de constipatie si este recomandata consumarea unei linguri de ulei de parafina/zi;
  • poti lua vitamine, insa acestea nu sunt obligatorii.


feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou