Dieta de primavara pentru femeile supra-ponderale

Dieta&Fitness

Dieta de primavara pentru femeile supra-ponderale

In sfarsit a venit primavara, iar pietele sunt pline de fructe si legume. Specialistii stiu ca femeile isi doresc sa slabeasca pentru noul sezon si au venit in intampinarea lor cu o dieta noua, destul de restrictiva, insa cu rezultate excelente. Vei scapa de minim 10 kilograme, daca este supra ponderala, daca vei face putina miscare si vei urma intocmai aceasta dieta!

Dieta de primavara pentru femeile supra-ponderale

Dieta presupune sa renunti complet la orice fel de zahar sau indulcitori si la orice produs care contine zahar, sirop de glucoza sau alte variante. Singura cantitatea de “dulce” o vei lua dintr-un fruct/zi.

Renunta complet si definitiv la alcool, paine alba, produse de patiserie, prajeli, carne grasa, tocaturi si alte mancaruri si sosuri gatite in casa sau cumparate de la fast-food.

Iata mai jos in ce consta dieta!

Luni

Mic dejun: 2 oua fierte, spanac, rosii

Gustare: un mar mare

Pranz: supa de legume cu un pumn de crutoane din paine integrala

Cina: somon cu legume si salata

Marti

Mic dejun: cafea fara zahar, 100 ml lapte, 1 ou fiert, 2 felii de sunca de curcan, o rosie

Gustare: capsuni (200 g)

Pranz: piept de pui la gratar cu condimente si salata verde

Cina: supa de pui cu putin orez brun si legume

Miercuri

Mic dejun: ceai verde cu lamaie (fara zahar!), salata de legume cu avocado

Gustare: fructe de sezon (2 buc)

Pranz: sandvis cu paine integrala, sunca de pui, salata, rosii, castraveti

Cina: peste la gratar cu broccoli



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou