Dieta de model: Heidi Klum

Dieta&Fitness

Dieta de model: Heidi Klum

Heidi Klum a reusit sa-si revina la silueta care a consacrat-o in doar sase saptamani de la nasterea celui de al doilea copil. Afla astazi de la Mayra care este secretul ei, ce dieta a urmat, ce a mancat si cata miscare a facut!

Super-modelul Heidi Klum este o fana a dietei Ultimate New York Body Plan, un plan destul de restrictiv, sarac in carbohidrati care te va ajuta sa slabesti repede si sa scapi de grasime.

the ultimate new york dieta


Durata dieta: 2 saptamani  

Ca reguli generale, dieta Ultimate New York Body Plan interzice consumul de:

  • alcool
  • paine
  • fainoase
  • cofeina
  • lactate
  • dulciuri
  • fructe
  • o mare majoritate a grasimilor

Poti consuma in fiecare zi maxim 1200 de calorii pe care le poti acumula introducand in alimentatie produse precum:

proteine

  • proteine slabe
  • legume
  • grasimi sanatoase (ulei de in, ulei de masline, seminte de floarea soarelui si seminte de dovleac)


Mese pentru dieta:
trebuie sa mananci odata la 3 ore pentru a mentine metaolismul intr-un ritm cat mai alert.

Miscare: 90 de minute de antrenament/zi

Motivatia lui Heidi Klum: pentru a rezista unui regim destul de strict, Heidi s-a fotografiat dezbracata in fiecare saptamana!

Evita aceasta dieta: in cazul in care ai probleme cu rinichii!

 



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou