Dieta de cuplu

Dieta&Fitness

Dieta de cuplu

Ai observat ca atunci cand tu sau prietenul tau sunteti gurmanzi (ca sa nu zic pofticiosi sau mancaciosi) sansele de a te ingrasa cresc? Eu am observat acest lucru si cercetatorii la fel. Dar se pare ca exista si o veste buna: dieta in cuplu este si ea foarte avantajoasa.

Nici nu este prea greu sa te ingrasi intre atatea iesiri in oras la restaurant, weekend-uri de lenevit la televizor (cu un castron mare de chips-uri sau popcorn), atentii dulci din partea lui sau cine romantice in care tu vrei sa-l impresionezi cu cate o reteta delicioasa.

Unde-s doi, puterea creste

Un regim urmat in doi, decat de unul singur, prezinta mai multe avantaje:

1. Nu o sa te simti singura sau marginalizata. Nu e foarte placut sa ajungi seara acasa cu o foame de lup si sa-l vezi pe iubitul tau cum mananca o portie mare de cartofi prajiti cu maioneza, iar tu tot ce ai voie sa mananci este o salata sau un iaurt degresat.

Acest lucru te poate face sa renunti usor la regim… mai ales cand tentatiile stau chiar sub nasul tau.

2. In doi este mai greu sa renunti. Daca unul dintre voi e gata gata sa lase balta tot regimul, exista sansa ca celalalt sa fie mai rezistent si sa spuna "NU, trebuie sa continuam". Balanta se poate muta de la unul la altul si pe termen lung sa va oferiti sprijin reciproc.

Nu incercati sa trisati. Caloriile dintr-o gustare mancata pe ascuns nu se ascund si ele… se pun exact pe fundulet.

3. Odata cu aceasta dieta puteti sa petreceti si mai mult timp impreuna si sa va bucurati si de altfel de activitati. Gatitul poate sa fie o experienta frumoasa si distractiva.

Femeia vs. Barbat

Daca la sfarsitul acestui regim o sa observati ca unul dintre voi a slabit mai mult, iar altul mai putin, nu trebuie sa va demoralizati. De obicei barbatii ard mai repede caloriile decat femeile si asta pentru ca ei au mai multa masa musculara si mai putine tesuturi adipoase.

Incercati sa nu faceti o competitie din acest regim.

1 calorie, 2 calorii

Din punct de vedere stiintific, barbatii si femeile nu au aceleasi nevoi in ceea ce priveste alimentatia. Un barbat nu poate sa reduca numarul de calorii sub 1.600 -1.800, in timp ce pentru femei situatia nu este atat de "roz".

Tu trebuie sa te asiguri ca ai un aport bogat in fier, calciu, zinc, cupru si vitamine D, B6 si B12. In timp ce iubitul tau trebuie sa aiba o alimentatie cat mai variata, pentru a evita carentele in fibre, caroten, magneziu, seleniu, vitamine B9, C si E, care ii lipsesc adesea.

Cat despre numarul de calorii si marimea portiei… la tine totul o sa fie mai redus, dar o sa mancati amundoi acelasi tip de mancare.

Mult succes!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou