Dieta de 5 zile

Dieta&Fitness

Dieta de 5 zile

Toamna ne ofera o varietate extraordinara de fructe si legume si este pacat sa nu profitam de ele. Daca ti-ai propus si tu sa tii o dieta zilele acestea, iata mai jos un regim rapid, care te va ajuta sa scapi de 2-3 kilograme.

Dieta dureaza doar 5 zile, insa o poti repeta, daca vrei sa slabesti mai mult. Este un regim simplu, bogat in nutrienti, care combinat cu putin sport (macar 30 de minute zilnic) va avea doar efecte benefice asupra organismului. Iata in ce consta…

Ziua 1

- Mic dejun: o cafea fara zahar, un pahar de lapte si 2 felii de paine integrala.

- Pranz: 50 g paste integrale cu 2 rosii, busuioc si branza de vaci.

- Cina: 100 g carne de vita la gratar cu fasole verde si o felie de paine integrala.

- Gustari: 1 strugure, 1 mar.

Ziua 2

- Mic dejun: o cafea fara zahar, 100 g iaurt natural si 2 felii paine integrala.

- Pranz: 100 g orez fiert cu ardei, dovlecei si fasole verde.

- Cina: 200 g salata de cartofi cu masline, ceapa si o lingura ulei de masline.

- Gustari: 1 para, 1 strugure mic.

Ziua 3

- Mic dejun: o cafea fara zahar, 2 felii de paine integrala cu branza de vaci si o rosie.

- Pranz: 100 g paste cu ton, 2 rosii, ardei si usturoi.

- Cina: 2 oua fierte cu o salata de castraveti, rosii si ardei si doua felii paine integrala.

- Gustari: 1 iaurt, 30 g migdale neprajite

Ziua 4

- Mic dejun: o cafea fara zahar, 2 felii paine integrala cu sunca de curcan si o rosie.

- Pranz: 150 g piept de curcan la gratar cu salata de varza.

- Cina: 200 g sufleu de spanac si 2 felii paine integrala.

- Gustari: 1 strugure, 1 gutuie.

Ziua 5

- Mic dejun: o cafea sau ceai fara zahar, 1 iaurt si 30 g cereale integrale.

- Pranz: 200 g pastrav la gratar cu fasole verde si 2 felii de paine.

- Cina: 200 g salata de varza, morcov, mere.

- Gustari: o para, 30 g migdale neprajite.

Ca reguli de baza avem:

- bea minim 4 pahare mari de apa pe zi

- nu schimba ordinea meselor

- nu rontai intre mese si nu bea sucuri carbogazoase

- nu consuma guma sau bomboane

- renunta la prajituri sau alte “suplimente”

- fa minim 30 de minute de miscare zilnic!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou