Dieta celor 3 ore

Dieta&Fitness

Dieta celor 3 ore

Dieta celor 3 ore se axeaza pe ideea de a manca odata la 3 ore, dupa cum reise si din numele sau. Conform nutritionistului Jorge Cruise acest plan duce la modificarea metabolismului si la arderea grasimii stocate.

Dieta implica mese si gustari odata la 3 ore pentru a preveni aparitia senzatiei de foame si pierderea determinarii pe care o avem initial.

Cu toate ca dieta are un efect rapid asupra cantitatilor de grasime stocate de organism, Cruise garanteaza ca musculatura nu va fi in vreun fel afectata.

In plus, controlul impus cantitatilor (nu poti manca in orice cantitate odata la 3 ore, ci nu mai mult de 300 de calorii) mentine numarul normal de calorii pe care il mananci, dar senzatia este ca ai mancat mai mult (asta e de retinut!).

Dieta celor 3 ore iti ajuta organismul sa produca energia necesara arderii grasimilor si mentine balanta meselor.

Pozitiv

1. Nu exista restrictii. Poti manca ce doresti atata vreme cat respecti portiile.

2. Poate fi urmata chiar si de persoanele care au probleme cardiace sau diabet. Nu se incadreaza intr-o categorie anume.

3. Se bazeaza pe stiinta si nu ofera promisiuni desarte. In plus, alimentatia este una normala.

Negativ

1. E usor sa pierzi numarul caloriilor. Trisezi cu 10 calorii la masa de pranz, 16 la dejun, inca 3 la masa de seara… si asa mai departe din 3 in 3 ore. Rezultatul? Nu vrei sa stii.

2. Unele persoane nu pot manca din 3 in 3 ore. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar arata ghiseele bancilor daca persoanele care asigura buna functionare ar manca din 3 in 3 ore.

3. Indiferent de alimentatie trebuie sa ai si un program fitness, altfel nu va functiona niciodata indiferent de ce propune dieta.

 



feedback
sexyxxx sexyxxx.cc sexyxxx.cc sexyxxx.cc
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou