Dieta australiana

Dieta&Fitness

Dieta australiana

Dieta minune care iti ofera posibilitatea de a slabi considerabil in greutate fara sa te infometezi. Manny Noakes si Peter Clifton de la CSIRO au creat o dieta care a fost vanduta in nu mai putin de 700.000 de exemplare in cateva luni numai in Australia, reusind sa depaseasca succesul atins de Harry Potter.

Combinatia perfecta pentru a obtine si pastra greutatea este cea de a avea 33% proteine, 36% carbohidrati si 26% grasimi (o parte dintre ele saturate). Mai mult, doua pahare de vin sunt recomandate pentru mentinerea greutatii ideale.

Vrei mai mult? Intra pe www.vreaudieta.ro

Unitatile permise zilnic

  • Proteine:3 unitati de 100g
  • trebuie sa consumati o unitate la pranz si doua la cina (carne rosie 4 seri pe saptamana, peste de cel putin doua ori)
  • la pranz doua oua, sunca, carne slaba sau o unitate in plus de lactate (vezi nota de mai jos)
  • Paine integrala: doua unitati de 35g ce pot fi substituite odata pe zi cu un cartof (150g), orez sau legume (30g) sau paste (40g)
  • Cereale: o unitate pe zi, 40g musli sau alte cereale sau o felie de paine din cereale (toast)
  • Lactate: doua unitati (trei daca veti consuma numai 2 unitati de proteine), 250ml lapte degresat, 200g de iaurt sau budinca fara calorii, 25g branzeturi naturale sau 50g din cele light.
  • Fructe si legume: doua unitati de fructe pe zi (150g fruct sau 150ml suc neindulcit) si minim 2,5 unitati de legume (150g fiecare)
  • Condimente: 3 unitati grasimi (o lingura de ulei sau 20g seminte)


Circa 1350 calorii pe zi si ajungi in forma cu dieta australiana!

Exemplu de meniu:

Mic dejun   

un pahar mare de lapte degresat (250ml, 115cal)

3 ceasca de cereale

*o unitate de cereale, o unitate de lactate     

Gustare   

o banana (12g, 78cal)

*o unitate de fructe    

Pranz   

300g de legume fierte (dovleac, brocoli si morocovi) cu o lingura de ulei de masline(118 cal)

o para de dimensiuni medii (50g, 78 cal)

o bucata de branza feta si paine integrala (35g, 78 cal)

*doua unitati de legume, o unitate de fructe, o unitate de lactate (substituim una din proteine)

 



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou