Cum ne mentinem silueta dupa dieta?

Dieta&Fitness

Cum ne mentinem silueta dupa dieta?

Dupa ce ai tinut dieta stricta cateva luni, ai facut sport si ai slabit cateva kilograme bune, in momentul in care renunti la regim si revii la viata de dinainte, s-ar putea sa ai o surpriza nu tocmai placuta.

Kilogramele se vor intoarce unul cate unul!

Ai incheiat dieta de slabire si in sfarsit ai iesit invingatoare din lupta cu kilogramele! Cred ca nu este fericire mai mare decat sa triumfi intr-o astfel de batalie si sa te privesti in oglinda cu alti ochi… Insa, lucrurile nu stau tocmai asa.

10 sfaturi pentru mentinerea siluetei, dupa dieta

Corpul nostru are capacitatea de a retine obiceiurile alimentare din ultimele 5-6 luni si pentru ca tu sa te mentii la o greutate constanta, trebuie sa ii oferi un meniu zilnic adecvat. Deci, lupta de mentinere a siluetei incepe de abia dupa dieta! Daca vrei sa arati bine si sa fii sanatoasa trebuie sa iti schimbi definitiv vechile obiceiuri alimentare sau… sedentare, nu doar pe parcursul regimului.

1. Mananca 3 mese pe zi, cu alimente din toate categoriile – atat proteine, cat si carbohidrati sau grasimi, dar in cantitati mici. Atentie marita la asocieri! Mananca o friptura la gratar cu salata, paste cu sos de rosii, orez cu legume – niciodata nu consuma proteine si carbohidrati complecsi la aceeasi masa!

 

dieta

Dieta iaurt cu cereale

2. Portiile trebuie sa fie mici spre medii. Nu trebuie sa te ridici satula de la masa, ci este indicat sa mananci incet, cumpatat, pentru ca senzatia de saturatie sa aiba timp sa ajunga la ceier. Nu uita: friptura ideala este de marimea unui pachet de carti!

3. Daca iti este mereu foame, alege sa mananci legume sau iaurturi degresate. Fructele ingrasa, la fel si sucurile sau snacks-urile. Nu lua mai mult de doua gustari pe zi, la 2-3 ore de mesele principale si cu maxim 150 de calorii fiecare.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou