Cum sa iti pastrezi silueta de Craciun

Dieta&Fitness

Cum sa iti pastrezi silueta de Craciun

Se apropie o perioada destul de grea pentru silueta noastra. In timpul Craciunului si apoi al Revelionului uitam de diete si regimuri sanatoase de viata, iar apoi ne trezim in ianuarie ca cele doua saptamani de vacanta au lasat urme inestetice pe corpul nostru, sub forma a 3-4 kilograme in plus.

Insa cum poti sa renunti la sarmalute si cozonac?! De fapt, este posibil. Noi iti recomandam ce sa mananci si ce sa nu mananci de sarbatori pentru a fi in forma si in anul care vine…

Iata mai jos cum sa-ti pastrezi silueta de sarbatori:

1. Pleci la o petrecere direct de la birou sau de la o prietena? Este simplu sa uiti sa mananci inainte, iar alcoolul consumat pe stomacul gol nu iti va face niciun fel de bine. In plus, vei manca toate gustarile care vor trece prin fata ta. Cel mai bine este sa mananci ceva consistent si sanatos inainte de petrecere: o SALATA cu legume proaspete, un ou fiert, biscuiti graham cu putina branza, un fruct, un suc de portocale.

2. Cand esti la o petrecere ai la dispozitie tot felul de cocteiluri interesante. Insa acestea contin mult zahar, coloranti si alcool ca rom sau whisky – si deci foarte multe calorii. Cel ma indicat ar sa bei ceva simplu, cum ar fi 1-2 pahare de vin alb cu apa minerala, un pahar de vin rosu sau un cocteil simplu – de exmplu: votca si suc de portocale.

3. Mergi la petreceri devreme, cand inca mai exista gustari sanatoase pe masa. Daca vei ajunge tarziu, vei gasi in platouri doar acele sandvisuri grase, prea sarate sau prea dulci si care nu plac nimanui. Gusta paine neagra cu masline, oua umplute si hummus.

4. Nu te lasa pacalita de platourile imense cu tarte cu smantana, cozonaci, sarmale, produse de patiserie, sosuri grase si carnuri zemoase. Alege doar o felie de friptura si multe legume proaspete si salate. Daca ti-e foarte pofta mananca doar o sarmaluta. A doua zi poti gusta si 1/2 felie de cozonac.

5. Cand mergi la o petrecere eleganta cu bufet suedez, sari peste paine si biscuiti si peste caloricele preparate din carne si sosuri si opteaza pentru sushi, creveti, piept de pui, legume, somon fume si tot ce este mai natural si mai putin preparat.

6. Cand stai in picioare, vorbesti cu cineva, bei si te distrezi este usor sa uiti numarul gustarilor pe care le-ai mancat. Cel mai indicat ar fi sa iti pui cateva alimente pe o farfurie mica si sa te asezi la o masa. Dupa ce termini din farfurie, nu mai servi altceva.

7. Cand nivelul zaharului din sange este mare, atunci vei produce mai multa insulina, care este hormonul acumularii grasimilor in organism. Pentru a-ti stabiliza acest nivel de zahar in sange va trebui sa mananci proteine usoare ca peste, pui la gratar, nuci sau oua fierte.

8. Iata si un sfat mai mult psihologic! Daca nu te poti abtine sa nu gusti din diverse farfurii, tine poseta sau clutch-ul intr-o mana si un pahar sau o camera foto in cealalta. Astfel va fi mai greu sa tot iei mancare de pe platouri.

9. Este indicat sa pleci devreme de la o petrecere, inainte de a se servi produsele de patiserie, deserturile, torturile si inainte ca ceilalti (si chiar tu!) sa se imbete. Vei scapa de o multime de calorii si de durerea de cap de dupa…

10. Daca petrecerea de Craciun are loc la tine acasa, incearca sa nu faci din aceasta o “sezatoare” in jurul mesei incarcate de bunatati. Cel mai bine organizeaza o petrecere tematica, gateste ceva usor si gustos, simplu, cu fructe si legume.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou