Cum sa exersezi pe caldura!

Dieta&Fitness

Cum sa exersezi pe caldura!

Sunt convinsa ca cea mai mare parte dintre noi renunta cu usurinta la exercitiile fizice pe vremea asta. Caldura ne impiedica sa iesim din casa sau sa depunem efort prelungit la sala, chiar daca este dotata cu aer conditionat. Pe caldurile astea nu aveam chef de nimic, cu atat mai mult de sport. Insa pentru cei care isi doresc sa continue antrenamentul, iata cateva sfaturi pentru exercitii pe caldura intensa…

Nu uita de exercitiile fizice pe langa dieta!

1. Investeste in echipament!

Prima regula este sa ai un echipament corespunzator. Hainele din fibre sintetice te vor incomoda, te vei incalzi si vei transpira rapid si vei renunta imediat la antrenament. Alege haine speciale pentru aceasta perioada fierbinte a anului, de la magazine specializate, care te pot sfatui in domeniu. Poarta mereu o palarie daca exersezi afara.

2. Comprima!

Vara nu este cel mai potrivit anotimp pentru antrenamente lungi si obositoare, insa nici nu trebuie sa renunti de tot. Cel mai indicat este sa iti scurtezi si sa-ti comprimi programul. Chiar si 10-15 minute pe zi vor fi de folos sau 5 repetari in loc de 10, la intensitate mai mare.

3. Bea si mai multa apa!

In timpul verii si daca faci exercitii va trebui sa bei si mai multa apa. Daca nu vei consuma lichide, vei ameti sau ti se va face rau si vei renunta la sport.

4. Schimba!

Nu trebuie sa urmezi antrenamentele cu care erai obisnuita din iarna trecuta. Poti sa-ti adaptezi exercitiile la vremea de afara si in loc sa alergi prin parc, mai bine inoata 2 lungimi de bazin.

5. Racoreste-te!

Fa un dus scotian inainte de antrenament si unul dupa. Te va racori si inviora. Poti purta cu tine si o sticla cu apa rece pentru a te stropi si a bea. Insa ocoleste apa de la gheata sau dusurile reci – te poti imbolnavi grav!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou