4 greseli frecvente in dieta

Dieta&Fitness

4 greseli frecvente in dieta

Errare humanum est… Haideti sa vedem impreuna care sunt cele mai frecvente greseli facute in diete. Si sa ne caim!

Graba strica treaba

Inainte de a incepe o dieta, este esential sa avem stabilite niste repere realiste. Acul cantarului pare sa ne… intepe in orgoliu si este foarte normal sa vrem sa slabim cat mai repede si cat mai mult. Regimul drastic si complet nerealist este insa unul dintre cei mai mari dusmani ai pierderii in greutate.

Impotriva unei stari reale de “ingreunare”, cea mai buna este o dieta foarte scurta de detoxifiere, ajutata de un program sportiv alert. Aceasta dieta de detoxifiere nu trebuie abordata insa ca un regim de slabire in sine, ci doar ca o solutie de pregatire a organismului pentru ceea ce urmeaza.

Ziua buna de slabit se cunoaste de dimineata

Un mic dejun bogat, la care sa mancam “pe saturate” – este cel mai bun aliat intr-un regim de slabire, pentru ca prezinta “baza” energetica a unei zile intregi.

A sari peste micul dejun este o gafa frecventa, care urmeaza sa fie platita cu senzatie de foame si apetit ridicat la urmatoarea masa. Micul dejun e usor de ignorat pentru ca nu toata lumea se trezeste cu o pofta de mancare grozava de dimineata, asa ca nevoia de hrana nu apare imediat. Sunt suficiente insa cateva activitati normale pentru ca foamea sa ne stranga stomacul ca o gheara.

In concluzie, indiferent ce regim urmati, nu va feriti de micul dejun. Este un aliat de nadejde!

Slabesc, deci sufar

Infometarea este una dintre cele mai frecvente greseli in cura de slabire. E normal ca in aceasta perioada sa ne abtinem de la anumite alimente bogate in calorii, dar asta nu inseamna in niciun caz infometare. Foamea ne afecteaza activitatea zilnica si odihna de peste noapte.

In loc sa prezinte o solutie pentru slabit, infometarea este o viitoare problema de sanatate. In plus, dupa suferinte repetate, apetitul se va “razbuna” la un moment dat, cu consecinte grave asupra siluetei.

Alimente sanatoase… si nu prea

E foarte posibil sa ne amagim ca daca ne comandam la restaurant doar salate si bem toata ziua sucuri de fructe la pet suntem campionii alimentatiei sanatoase. Ce uitam sunt cateva “detalii” semnificative: salatele au, pe langa legumele proaspete, adaosuri ca sosul si painea – ingrediente departe de a fi recomandate. In acealasi fel, nectarul “la pet” nu sufera nicio comparatie cu cel stors direct din fructele proaspete.

Iata de ce trebuie sa acordam foarte multa atentie ingredientelor, sa citim cu atentie eticheta, compozitia produselor pe care le alegem si sa avem grija sa… nu ne pacalim singure!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou