4 alimente pentru pasionatele de alergari

Dieta&Fitness

4 alimente pentru pasionatele de alergari

Alimentele iti pot oferi un plus de energie si te pot scapa de accidentari. Daca activitatea ta fizica preferata este alergatul, atunci ti-am pregatit 4 alimente ideale pentru a te mentine in forma. Aprovizioneaza-te cu tot ce iti trebuie si alearga cu incredere mai departe.

Nu cred ca m-as putea acomoda vreodata cu exercitiile in salile de fitness. Poate ca e firea mea profund antisociala (:P) sau atasamentul meu pentru natura, dar eu una nu as schimba alergarile, fie ele usoare sau rapide, maratonul sau hickingul in pas alert pentru nimic in lume.

Sunt sigura ca multe dintre voi sunteti de acord cu mine. Alergatul e distractiv, mai ales daca ai si un partener "de suferinta", si e perfect pentru a scapa de kilogramele in plus.

Insa pentru a-ti pastra trupul in forma si a sta departe de accidentari trebuie sa consumi alimente care sa iti furnizeze energie si sa te ajute in timpul alergarii.

Iata care sunt cele 4 alimente perfecte pentru alergatoarea din tine:

1. Migdalele

Cu un continut ridicat de vitamina E, savuroasele migdale vor preveni durerile musculare. Proteinele si fibrele pe care acestea le contin iti vor tonifia musculatura abdominala, pentru a preveni miscarile burticii tale in timpul alergarii.

In plus, le poti savura dimineata la micul dejun si le poti lua cu tine oriunde.

2. Portocale

Alergatul poate afecta musculatura, dar cu ajutorul potrocalelor, extrem de bogate in vitamina C, vei grabi procesul de vindecare.

Vitamina C te ajuta sa absorbi mai mult fier, un element mineral care previne oboseala si te energizeaza. Mananca sau bea sucul a cel putin 2 portocale zilnic.

3. Cartofi dulci (napi)

Aceste legume delicioase sunt bogate in carbohidrati (perfecti pentru un plus de energie) si beta caroten, in plus, iti ofera minerale precum magneziu si potasiu.

Un cartof mediu are aproximativ 100 de calorii, poti manca linistita unul de doua, trei ori pe saptamana.

4. Ton

Pentru a facilita recuperarea muschilor, alergatorii profesionisti consuma intre 60 si 90 de grame de proteine pe zi (mai mult decat au nevoie alergatorii amatori).

Poti manca ton pentru a-ti atinge limita necesara. Mananca 100 de grame de ton de doua ori pe saptamana.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou