13 zile de dieta

Dieta&Fitness

13 zile de dieta

Vrei sa slabesti cateva kilograme sau pur si simplu vrei sa iti detoxifici organismul? Nimic mai simplu… Iti oferim o metoda sigura si incercata!

Dieta pe care ti-o propunem este una drastica! De aceea, principala lupta care se duce nu este cea cu kilogramele in plus, ci cu prorpia vointa. In cele 13 zile cat va dura regimul va trebui sa te abti de la alimentele preferate, de la dulciuri si chiar de la… guma de mestecat.

Dieta este foarte stricta si pentru a o putea duce la capat va trebui sa incepi o perioada de pregatire cu ceva timp inainte, aproximativ 2 saptamani. In acest timp micsoreaza-ti portiile de mancare, bea multa apa cand iti este foame si fa mai mult sport. Daca vei respecta aceste reguli, dieta va fi mult mai usor de "suportat", mai ales pentru ca trebuie s-o urmezi punct cu punct, fara abatere.

In cele 13 zile, daca vei urma exact indicatiile dietei vei reusi sa slabesti intre 7 si 10 kilograme. Daca vei reusi sa faci si ceva sport, rezultatele vor fi spectaculoase!

Ziua 1

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 2 oua fierte cu spanac fiert si o rosie
Cina: 200 de grame de carne de vita fiarta sau fripta, cu salata verde cu putin ulei si zeama de lamaie

Ziua 2

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 100 de grame de sunca presata si o cutie de iaurt
Cina: 200 de grame de carne de vita fiarta sau fripta, cu salata verde cu putin ulei si zeama de lamaie

Ziua 3

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 2 oua fierte, cu 50 de grame de sunca presata si salata verde
Cina: telina fiarta, cu o rosie si un mar

Ziua 4

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 200 de ml de suc de portocale si o cutie mare de iaurt degresat
Cina: un ou fiert, cu un morcov ras si o cutie de branza de vaci degresata

Ziua 5

Mic dejun: un morcov ras cu zeama de lamaie
Pranz: 200 de grame de peste fiert cu zeama de lamaie
Cina: 200 de grame de carne slaba fiarta sau fripta si salata verde cu telina

Ziua 6

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 2 oua fierte si un morcov ras
Cina: o jumatate de pui (fiert sau la gratar) cu salata verde cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 7

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: apa
Cina: 200 de grame de cotlet de miel si un mar

Ziua 8

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 2 oua fierte, cu spanac fiert si o rosie
Cina: 200 de grame de carne de vita fiarta sau fripta, cu salata verde cu putin ulei si zeama de lamaie

Ziua 9

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 100 de grame de sunca presata si o cutie de iaurt
Cina: 200 de grame de carne de vita fiarta sau fripta, cu salata verde cu putin ulei si zeama de lamaie

Ziua 10

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 2 oua fierte, cu 50 de grame de sunca presata si salata verde
Cina: telina fiarta, cu o rosie si un mar

Ziua 11

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 200 de ml de suc de portocale si o cutie mare de iaurt degresat
Cina: un ou fiert, cu un morcov ras si o cutie de branza de vaci degresata

Ziua 12

Mic dejun: un morcov ras cu zeama de lamaie
Pranz: 200 de grame de peste fiert cu zeama de lamaie
Cina: 200 de grame de carne slaba fiarta sau fripta si salata verde cu telina

Ziua 13

Mic dejun: 1 cana de ceai si o lingurita de miere
Pranz: 2 oua fierte si un morcov ras
Cina: o jumatate de pui (fiert sau la gratar) cu salata verde cu ulei si zeama de lamaie

Succes!



Tag-uri: , ,

feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou