10 schimbari in dieta de vara

Dieta&Fitness

10 schimbari in dieta de vara

Daca esti stresata de cateva kilograme in plus si nu ai gasit pana acum nicio dieta care sa functioneze si urmeaza sa pleci in vacanta, Mayra vine cu solutia. Exista cateva mici schimbari pe care le poti face in alimentatia ta si care, aparent, vor trece neobservate. Insa in momentul in care vei imbraca acel costum de baie nou, vei observa ca iti vine perfect.

Aceste schimbari in dieta de vara, desi nesimnificative pentru alimentatia ta zilnica, au rolul sa “stearga” cu buretele cateva kilograme si cativa centimentri buni din locurile cu probleme. Singurul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa nu trisezi si sa urmezi cu strictete aceste reguli timp de cel putin 6-8 saptamani.

Iar daca iti faci timp si pentru plimbari lungi prin parc (de minim o ora), rezultatele vor fi garantate.

10 schimbari in dieta ta de vara

1. Inlocuieste cafeaua cu zahar si frisca/lapte cu ceai verde. Are acelasi efect de “trezire”, insa are antioxidanti si te ajuta sa pierzi kilogramele in plus. Bea o ceasca de ceai dimineata, cu jumatate de lingurita de miere, iar la pranz inca o ceasca cu lamaie si fara indulcitor.

ceai verde

2. Inlocuieste painea alba/cu seminte (chiar si cele 2 felii subtiri pe care le mananci la salata) cu paine integrala/ de secara/ de tarate (citeste eticheta produsului cu atentie – pentru a nu avea zahar, faina alba, grasimi). Cea mai indicata este acea paine care se invecheste foarte repede, fara conservanti.

paine integrala



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou