10 metode de hidratare iarna!

Dieta&Fitness

10 metode de hidratare iarna!

Daca vara suntem “obligati” sa bem multa apa din cauza caldurilor, iarna este un anotimp in care miscarea fizica este redusa la minim, iar frigul ne indeamna sa stam mai mult in casa, sa mancam si sa bem mult mai putine lichide ca de obicei. Insa, dupa cum bine stiti, indiferent de anotimp sanatatea noastra depinde si de de nivelul de hidratare.

Deci, si iarna va trebui sa bem cel putin 2 litri de lichide zilnic. Cum vom reusi acest lucru? Iata mai jos 10 metode de hidratare iarna:

1. Tine apa la indemana: in masina, la serviciu, pe noptiera si chiar in club, ai grija sa ai mereu langa tine o sticla de apa. Bea din cand in cand, chiar daca nu iti este sete. Si nu uita ca aceasta metoda te poate “vindeca” si de mahmureala!

2. Dimineata, la prima ora, imediat ce te dai jos din pat sau chiar inainte, bea un pahar mare de apa la temperatura camerei. Nu doar ca va fi excelenta pentru sanatatea ta, dar iti reduce si nivelul stresului din organism.

3. Bea cate un pahar de apa inainte de fiecare masa. Vei manca mai putin si te vei simti mai bine. Si cand ti-e foame poti bea ceva mai multa apa.

4. Intr-o carafa pune apa plata si cateva felii de lamai si portocale. Apa va fi mai gustoasa si te va “tenta” mai mult.

5. Dilueaza sucurile din comert. Daca ti-e pofta de un suc de portocale, bea un pahar cu 1/3 suc si 2/3 apa plata. Nu vei mai consuma atat de multe calorii, dar te vei bucura in continuare de gust.

6. Consuma multe legume si fructe proaspete, chiar daca este iarna. Un kilogram de portocale poate inlocui 1 l de apa, iar in plus au vitamine, minerale si fibre. Iar daca tii cura de slabire, apa te va ajuta nespus de mult sa-ti atingi scopul.

7. Prepara-ti ceaiuri calde cu zeama de lamaie sau portocala si cu putina miere. Bea un ceai de minim 3 ori pe zi, incet, savurand aroma fructelor.

8. Poti castiga hidratare, vitamine, Ca si alte minerale si daca vei consuma 1-2 cani cu lapte zilnic. Bea dimineata lapte in care adaugi o lingurita de cacao, iar seara un pahar de lapte cu miere.

9. Nu ocoliti ciorbele sau supele. Sunt ideale iarna, contin apa, proteine, legume, minerale si vitamine. Te feresc de raceala si gripa si iti hidrateaza organismul. Incepe intotdeauna masa de pranz sau de seara cu o supa calda cu legume si verdeturi.

10. Consuma compoturi din fructe preparate in casa, fara adaos de zahar. Presara putina scortisoara peste un compot de mere, de exemplu, si bea-l la gustarea de dupa-amiaza. Insa nu manca si biscuiti alaturi!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou