10 masuri drastice anticelulita

Dieta&Fitness

10 masuri drastice anticelulita

Extrem de multe femei, slabe sau plinute, se plang de celulita. Aceasta este un dusman redutabil, care apare la orice varsta, datorita multor cauze: alimentatia nesanatoasa, lipsa miscarii, portiile prea mari, alcool si dulciuri, etc. Nu exista un tratament fabulos care sa ne ajute sa scapam de celulita pe loc si nici operatiile estetice nu sunt o solutie agreata de femei.

Ca sa reducem stratul de celulita, iar pielea noastra sa arate perfect, va trebui sa luam cateva masuri drastice, pe viata. Afla care sunt acestea…

Mihaela Bilic, cunoscutul medic nutritionist, ne dezvaluie cateva secrete si masuri pe care trebuie sa le urmam (pe toate odata!) pentru a diminua aspectul de “coaja de portocala” de pe trupul nostru.

10 masuri drastice anticelulita

1. Elimina defnitiv zaharul din alimentatie! Dulciurile nu aduc un aport nutritiv in organism, ci doar calorii. Deserturile ar trebui sa fie alcatuite doar din fructe, iar cafeaua se poate bea si fara zahar!

2. Invata sa prepari mancarurile fara sa le prajesti. Chiar daca este vorba de niste simple ochiuri! Tot ce este prajit in grasime (ulei, unt) este indigest si toxic, mult prea caloric si nesanatos. Prepara carnea, ouale, cartofii la abur, gratar sau fierte.

3. Renunta la sare. Da, poate suna drastic, insa din momentul in care vei renunta la sare, gustul alimentelor va fi cu totul altul, mult mai savuros. Sarea te baloneaza, retine multa apa si… ingrasa. In plus, multe alimente au deja sare (painea, legumele, laptele, branzeturile). Poti inlocui sarea cu ierburi aromate si condimente.

4. Redu drastic consumul de grasime. Singurele acceptate/zi sunt: o lingura ulei de masline (crud), un cub mic de unt sau 2 linguri de smantana. Orice altceva este prea mult si se depoziteaza pe coapse, sani, talie, etc.

5. Scoate definitiv din alimentatia ta cascavalul, branza topita, telemeaua, mezelurile, sunca grasa, conservele de carne. Atunci cand mergi la cumparaturi alege mereu varianta fara grasimi a produselor: lapte si iaurt degresat, carne slaba, branza de vaci.

6. Mananca legume proaspete. Nu doar ca sunt bogate in vitamine si minerale, insa au si un continut ridicat de fibre. Acestea au un rol bun in tranzitul intestinal si reduc absorbtia de grasimi.

7. Inlocuieste toate sucurile din comert (chiar si limonada de acasa) cu apa. Bea minim 1,5 l pe zi! Poti consuma ceai si cafea zilnic, acestea fac bine organismului.

8. Renunta definitiv la alcool. Acesta ajuta caloriile alimentare sa se transforme in grasime. Daca esti la o petrecere si nu ai de ales, bea un pahar mic de vin alb. Poti ciocni si fara sa bei din paharul cu alcool!

9. Nu manca mai mult de 3 ori/zi. Ia 3 mese principale, lente, organizate, cu toate grupele alimentare incluse. Daca vei rontai intre mese, se va declansa secretia de insulina, care blocheaza arderea grasimilor.

10. Mananca mai putin! In general, portiile servite la o masa obisnuita sunt mult prea mari. Farfuriile tind sa devina platouri, iar mancarea din ele este suficienta pentru doua persoane. Cum arata portia corecta? O farfurie de 20 cm diametru, plina pe jumatate cu legume, un sfert cu proteine (carne, branza, ou) si celalalt sfert cu glucide lente (paine, orez, paste). Felia de carne nu trebuie sa depaseasca marimea unui pachet de carti de joc, poti manca doar 3 linguri de orez, cartofi sau fasole si doar o felie de paine.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou