Boots sustine gamele eco

Cosmetica

Boots sustine gamele eco

Pe 27 mai a.c. a avut loc evenimentul BOOTS pentru promovarea gamelor AMAZON FOREST, BOTANICS, MEDITERRANEAN si TEA TREE & HAMAMELIS. Acestea cuprind produse cu ingrediente naturale si organice din surse controlate.

Cu ocazia evenimentului BOOTS a facut publice rezultatele unui sondaj on line realizat pentru testarea perceptiilor consumatorilor despre produsele naturale si organice.

Detalii despre sondajul „Produsele eco”

Survey-ul a fost realizat on line in perioada 1-20 mai pe un esantion de 175 de femei cu varste intre 20-40 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si superioare si educatie superioara. Respondentii au avut de completat o grila formata din 15 intrebari cu teme diverse- de la stil de viata si alimentatie, la criterii de selectie a produselor de ingrjire a pielii.

Produse de ingrijire a pielii (sectiune sustinuta de BOOTS)

44% dintre femei considera nivelul pietei de produse de ingrijire a pielii putin satisfacator in Romania, doar 5% considerandu-l satisfacator;

1 din 2 femei se declara multumita sau mai degraba multumita de calitatea produselor eco de ingrijire a pielii;

50% din femei  NU folosesc produse eco de ingrijire a pielii, in timp ce doar 1 din 3 femei declara ca folosesc astfel de produse;

41% dintre femei declara ca achizitioneaza produse eco de ingrijire a pielii din farmacii, doar 16% cumpara astfel de produse din lanturi de magazine de cosmetice si 14% din hipermarket-uri. 10% declara ca isi cumpara produsele eco de ingrijire din magazine special dedicate acestui tip de produse;

Mai mult de jumatate (62,5%) dintre respondenti declara ca ar fi dispusi sa plateasca cu 10% mai mult pentru un produs eco fata de un produs non-eco. Mai mult, 1 din 4 respondenti sustine ca ar plati chiar cu 25% mai mult pentru un produs eco fata de un produs similar non-eco;

1 din 2 respondenti nu cunoaste marci de produse cosmetice care au ingrediente naturale;

70% dintre respondenti doresc sa afle mai multe despre produsele de ingrjire a pielii cu ingrediente naturale  si tot atatia si-au manifestat dorinta de a incerca produsele Boots din gamele AMAZON FOREST, BOTANICS, MEDITERRANEAN si TEA TREE & HAMAMELIS.  Aceste game cuprind produse cu ingrediente naturale si organice din surse controlate.

„Rezultatele acestui sondaj ne demonstreaza inca o data curiozitatea si dorinta femeilor de a testa produse noi si sanatoase. Doamnele si domnisoarele care au raspuns la sondaj sunt  foarte deschise sa  experimenteze produse de ingrijire cu ingrediente naturale. Luand aceste concluzii in considerare, vom promova si sustine gamele BOOTS  care cuprind produse cu ingrediente naturale si organice din surse controlate: AMAZON FOREST, BOTANICS, MEDITERRANEAN si TEA TREE & HAMAMELIS.” a declarat Dana MIHAI – brand manager BOOTS.     

Rezultatele survey-ului „Produsele eco”- Alimentatie si stil de viata (sectiune sustinuta de restaurantul Vapiano)

40% dintre femei folosesc in alimentatia zilnica alimente care le ajuta sa isi mentina silueta;

70% dintre respondenti au un stil de viata alert, dinamic;

1 din 4 femei merg la restaurant o data pe saptamana si 40% iau masa in oras ocazional;

32% declara ca este important ca restaurantul ales sa serveasca mancare sanatoasa (produse proaspete, cat mai putin preparate termic, cu vitamine).

„Cand ritmul de viata devine foarte dinamic, alert, un stil de viata sanatos creeaza echilibrul. Timpul nostru, la fel si calitatea vietii, devin elemente esentiale, iar Vapiano incurajeaza relaxarea urbana si stilul de viata sanatos, folosind ingrediente proaspete si produse biologice. Noi credem ca cel care este relaxat (“va piano”), traieste o viata lunga si sanatoasa, si tocmai de aceea in mijlocul fiecarui restaurant Vapiano din lume veti regasi un maslin de 100 de ani si, peste tot, oameni care zambesc”, explica Alexandru tirlea, brand manager Vapiano.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou