Lectiile invatate online

Succes story

Lectiile invatate online

Era internetului ne ofera multe informatii online. Comunitatile create in acest mediu dinamic ne ajuta sa aflam ceea ce ne intereseaza, dar asa ca peste tot sunt avantaje si dezavantaje in comunitatile online. Tu decizi daca aceste informatii sunt bune pentru tine sau nu.

 

Despre lectiile invatate online sau cum sa eviti marea majoritate

Suntem in 2010, era internetului. Drept urmare, luam bucatele de informatie de peste tot, le punem cap la cap si ne rezolvam aparenta problema sau eventualele nelamuriri legate de un produs sau, de ce nu, de pasta de dinti folosita dis-de-dimineata. Problema apare odata cu expresia “atatea capete, atatea pareri”.

Un exemplu banal ar fi schimbarea samponului. Daca ai patit-o, stii despre ce vorbesc. Sfatul medicului, al farmacistei sau al prietenelor nu este de ajuns sau nu te convinge. Pasul urmator? Cauti pe internet, bineinteles. Si, drept urmare, iei de bune sfaturile pe care le primesti online, schimbi samponul. La nici 2 zile dupa, constati cu stupoare ca parul tau este foarte fragil, cade si se ingrasa mult mai repede. Poate situatia ar fi fost diferita daca ai fi preluat informatiile de la niste oameni care intr-adevar stiau ceva despre ceea ce te preocupa pe tine. Eventual direct de pe site-ul producatorului sau macar forumul de discutii.

Intamplarea face ca am intrat pe platforma Avon Connects zilele trecute, dupa ce am dat Like contului lor de Facebook. Iar pe contul lor de Facebook am ajuns de pe Twitter. Asta este, cand ai un drum de 5 ore pe tren, stai pe net, comunici, vezi un film, orice doar ca sa treaca timpul mai repede.

Revenind, mi s-a parut destul de inchegata comunitatea, care, conform spuselor lor “doreste a fi un ghid al femeilor de pretutindeni”. Mi se pare si normal, in momentul in care iti da sfaturile un make-up artist, pui altfel problema. La fel si cu produsele: platforma este adresata clientilor sau potentialilor clienti, iar raspunsurile vin direct de la reprezentantii companiei. Deci, comunicarea este intr-adevar…2.0 :) Mai mult decat atat, temele de discutie variaza constant: din cate am vazut, utilizatoarele nu se opresc doar la fashion, frumusete sau shopping, ci intra si in zonele mai delicate, respectiv fitness, cuisine si managementul afacerilor. Exact, ai citit bine, managementul afacerilor. Cine a spus ca nu poti invata despre cum sa-ti administrezi mai bine fondurile in timp ce gatesti?

Pe scurt, o initiativa buna si pareri argumentate. Vedeti si voi despre ce e vorba, pe www.avonconnects.com.ro
P.S. Avon Connects prezinta primul street karaoke din Romania, alaturi de un invitat surpriza, multe baloane de sapun si o multime de zambete :) Enjoy!



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou