Întâlnire de gradul…cool

Succes story

Întâlnire de gradul…cool

“Ciao!”, spune o voce după un TFT. Aud parcă pac-pac-urile tastaturii şi mă gândesc că o să apară Donald Duck. Asta era vocea de după monitor. Apare un cap blond, răvăşit, cu cercel lung Circuit Bored în urechea dreaptă. Un pierce micuţ în nas (roşu, în nara dreaptă, pentru că e feng shui pentru bani), fără stop de make-up.

Mayra: Dar în România are cineva nevoie de astfel de informaţii?
Cristina: Bineînţeles. Companiile mari (mai ales cele cu target tânăr şi hip), revistele, media, toate au nevoie să ştie care e tendinţa. Pentru că devenim globali, net-ul este doar la un clik distranţă, suntem europeni şi devenim obsedaţi să fim "pe val".

Mayra: E greu să fii coolhunter?
Cristina:  E mişto. E greu în măsura în care e dificil să faci toate meseriile astea noi. Îţi construieşti greu credibilitatea (cârcotaşii pot spune că factorul cool e bullshit) şi îţi ia ceva timp până înţeleg că totul e concep economic. Te prinzi care e tendinţa, acoperi o nevoie (în acelaşi timp o şi creezi) şi dai lovitura! În State agenţiile de coolhunting fac o grămadă de bani dând consultanţă pentru afaceri pe servicii super noi.

Mayra: Dar e un fel de vrăjitorie, nu? Cum îţi dai seama ce va fi un trend şi ce nu?
Cristina:  Nu, e ştiinţă. E sociologie. Dacă ai o super bază de date de trendsetteri şi trendspotteri (oameni care inovează, vor să facă diferenţa şi aduc sau creează tendinţe în grupurile lor sociale), eşti conectat la un grup de coolhunteri internaţional şi ai "nas" (şi un pic de noroc, hai), chiar n-ai cum să dai greş.
Lili: Totul e să ai informaţie multă, să o interpretezi corect şi gata!

Mayra: Dar nu creaţi, oarecum, trendurile chiar voi?
Cristina:  Într-un fel, da! Dacă prindem un client care promovează un "fir" de-al nostru, o face bine şi foarte targetat, atunci devine trend, e preluat de mainstream şi, când moare, poţi să spui că "noi l-am făcut, noi l-am omorât".

Mayra: E un job bun?
Cristina: E bun pentru că eşti liber. Eşti "microprenor" (e de fapt un trend în business – afaceri mici, care hrănesc doar patronii), ai o viaţă pe care ţi-o gestionezi fără patron şi fără condică (iar noi nu suntem angajaţi foarte proşti), trăieşti într-un mediu foarte creativ, cu oameni mişto …

Mayra: Dar? Trebuie să fie şi un "dar".
Cristina:  DAR deocamdată nu se fac mulţi bani din asta. Sau suficienţi pentru o viaţă bună. La noi. Că în afară, he he he…
Lili: De aceea, în afară de zona asta, mai facem consultanţă pe publishing şi organizăm evenimente. Suntem pe piaţă de şase ani şi nu ne plângem.
Cristina: Avem o listă de clienţi mare. Foarte bună pentru o agenţie independentă şi deja lumea ne ştie pe piaţă drept "idioate" (Cristina râde). Adică pline de idei bune.
Lili: Pentru că ăsta e lucrul cel mai bun pe care ni-l aduce în business departamentul de coolhunting. O enormă sursă de creativitate.

Mai multe despre fete pe www.antz.ro



feedback
автоновости Обзор BMW X1 2023 — самый дешевый кроссовер Обзор 2023 Kia Sportage Hybrid SX-Prestige Обзор Toyota GR Corolla Circuit Edition 2023 Lexus UX 250h F Sport Premium 2023 Года Porsche Taycan — рекорд Гиннесса Обзор Hyundai Elantra N 2023 года выпуска Обзор Mazda MX-5 Miata Grand Touring 2022
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou