Inceputul unui job de director

Succes story

Inceputul unui job de director

Inceputul unui nou loc de munca pe post de director poate fi putin intimidant si stresant. O data ce ai avut succes in cariera si ai reusit sa-ti obtii mult visatul job de director vei observa ca pe langa responsabilitatile propriu zise va trebui si sa castigi simpatia colegilor de birou si a angajatilor companiei.

Un astfel de loc de munca implica o serie de responsabilitati, iar in cele ce urmeaza, vei primi cateva sfaturi despre cum sa incepi un nou job de conducere

  1. Invata tot ce poti despre compania pentru care vei lucra. Ca nou director, trebuie sa stii ceva, daca nu totul, despre compania pentru care vei lucra. Pe vremea cand erai doar un candidat, cu siguranta ai cautat informatii despre angajator, dar mai cauta; daca poti, invata despre viziunea companiei si despre politica ei. De asemenea, trebuie sa cunosti persoanele din functiile de conducere; directorii si functionarii superiori.
  2. Gandeste-te la ce poti oferi companiei. Ar trebui sa ai deja o idee cu privire la ceea ce vei face in noul tau job. Va trebui sa contribui la planuri, sa le executi si sa le pui in aplicare. Gandeste-te la propuneri pentru aceste planuri si noteaza-le pe hartie, astfel incat sa poti medita asupra lor si sa-ti planifici actiunile aferente noului loc de munca.
  3. Observa atmosfera care se regaseste la locul de munca. Sunt multe lucruri pe care le poti distinge doar prin observare. Daca poti, asculta ceea ce vorbesc alti angajati sau ceea ce iti spun personal. Daca iti vorbesc personal, nu scoate la iveala nimic care te-ar putea incrimina in noul tau job de director.
  4. Stabileste legaturi in interiorul companiei. Pentru a lucra in armonie cu ceilalti angajati, vorbeste cu ei si arata-le ca esti abordabil. Noul tau job are nevoie de acest lucru. Ca director, nu doar ai angajati in subordinea ta, dar si pe tine te supravegheaza cineva; de aceea, trebuie sa socializezi cu superiorul tau. Asigura-te sa-si faca o impresie buna in privinta ta si a eticii muncii tale.
  5. Implementeaza o politica deschisa. Interactiunea si comunicarea sunt foarte importante pentru munca in echipa. Angajatii trebuie sa poata sa-ti vobeasca, sa fie deschisi si sa-ti exprime ideile pe care le au cu privire la companie.
  6. Imbraca-te mereu conform locului de munca pe care-l ocupi. Din moment ce vei fi unul dintre noii directori ai companiei, trebuie sa te imbraci conform functiei. Un director neingrijit nu va fi respectat de catre clienti, superiori si angajati.

In ultimul rand, in prima zi cu noul loc de munca, prezinta-te la serviciu cu cel putin 15 minute mai devreme. Daca ajungi devreme lasi o impresie buna tuturor; inseamna ca esti dornic si pregatit sa faci fata provocarilor.

Forum Mayra: "Cum ne imbracam la birou".



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou