Cum sa stralucesti la locul de munca
In stil office

Locul tau de munca poate fi o oportunitate de a reusi si de a-ti implini visul. Dar, daca nu stii sa te porti cum trebuie la locul de munca, s-ar putea sa cazi intr-o groapa.
Stiind ce ai da facut si facand ceea ce stii, pot fi sigur ca te afli pe drumul cel bun. Urmatoarele sugestii te vor ajuta sa stralucesti la locul de munca.
Fa-te util
Daca este vreo atitudine pe care trebuie sa o ai fata de colegi, aceea este spijinul. Atunci cand cineva nu-si poate indeplini sarcinile, sau ii este foarte greu sa le duc la bun sfarsit, fa-te util si incearca sa-ti ajuti colegul. Un angajat valoros are abilitatea de a intinde celorlalti o mana de ajutor, atunci cand este nevoie. Este si o modalitate buna de a castiga increderea sefului tau. Daca ii vei arata ca ai capacitatea de a indeplini mai multe sarcini, ii vei putea cu usurinta da impresia ca meriti o marire de salar.
Ai initiative
Initiativa este unul dintre lucrurile care te pot ajuta in ascensiunea ta in cariera. Atunci cand cineva nu are posibilitatea sa indeplineasca o sarcina sau sa se dedice responsabilitatii sale, daca tu vei demonstra ca esti intodeauna dispus sa dai o mana de ajutor, il vei face pe seful tau sa creada ca meriti o pozitie superioara. Invata cum sa te adaptezi intr-un loc de munca foarte ocupat. Aceasta va fi cheia ta spre succes. Implineste sarcinile celorlalti numai atunci cand seful tau iti permite sa faci acest lucru. Nu trebuie sa dai impresia ca vrei doar sa te bagi in seama.
Arata ca depinzi de cei din jur
Nu este suficient sa le arati colegilor tai vointa de a-i ajuta. Uneori, s-ar putea sa ai tu nevoie de o mana de ajutor. De exemplu, cand esti bolnav si nu poti merge la munca, este important sa-l suni pe seful tau si sa faceti impreuna modificarile esentiale legate de munca ta. Asta va arata si faptul ca esti suficient de dependent ca sa-i spui sefului tau ca nu vei putea merge la munca. Asigura-te ca ti-ai asumat in totalitatea responsabilitatea pentru munca ta. Si asta include si sa-i spui sefului tau ce anume te ingrijoreaza.
Dedicat sarcinilor si responsabilitatilor tale
Un mod bun de a-ti arata profesionalismul este sa te dedici sarcinilor si responsbilitatilor tale. Cunoaste-ti bine responsabilitatile si incearca sa le duci la bun sfarsit cat poti tu de bine. Atunci cand o sarcina care ti s-a dat este foarte grea, nu ezita sa ceri ajutor. Nu te forta sa faci ceva nu esti in stare sa faci. Acest lucru nu va face decat sa inrautateasca situatia.
Fii creativ
Intr-un loc de munca tipic, schimbarile sunt inevitabile. Sunt adesea dezvoltate noi strategii si noi tehnici, pentru a face fata schimarilor rapide din lumea afacerilor. Pentru a face fata acestor schimbari, compania va avea nevoie sa fi creativ si sa gandesti in afara cutiei. Aratand ca poti sa-ti aduci contributia, vei fi bine vazut printre colegii tai.