Cum sa stralucesti intr-o sedinta de afaceri

In stil office

Cum sa stralucesti intr-o sedinta de afaceri

Atunci cand mergi la o sedinta de afaceri este cel mai potrivit moment pentru a arata companiei tale ce stii. Este timpul potrivit si locul potrivit sa dai glas opiniilor tale si punctelor tale de vedere legate de companie. Si, este un moment foarte bun ca sa-ti faci o buna reputatie.

Poate fi si momentul promovarii tale. Daca vrei sa stii cum poti straluci intr-o inalnire de afaceri, iata cateva sugestii pe care ar trebui sa le iei in considerare.

 

Respecta eticheta afacerii tale


Este foarte importanta eticheta afacerii tale atunci cand vrei sa-ti cladesti relatii bune cu colegii de munca. Si este si o modalitate de a lasa compania sa afle cat esti de profesionist. Exista doua tipuri de intalniri de afaceri – informale si formale. Daca vrei sa lasi o buna impresie, ai grija sa te comporti corespunzator, in  oricare dintre aceste tipuri de sedinte te-ai afla.

 

Pregateste-te pentru aceasta sedinta


Inainte de a intra in sedinta, fii sigur ca esti pregatit. Intreaba care sunt obiectivele si ordinea de zi. Daca topicul nu iti este familiar, fa unele documentari. Cu cat esti mai pregatit, cu atat vei putea contribui mai mult in cadrul sedintei. Este cea mai buna modalitate de a le spune colegilor ca vei face tot ceea ce este necesar care sa fi de folos companiei.

 

Imbraca-te bine si arata profesionist

 

Felul in care arati este foarte important daca vrei sa castigi o buna reputatie la locul de munca. Cand mergi la o sedinta de afaceri, fii sigur ca esti imbracat corespunzator si esti bine aranjat. Poarta haine care se potrivesc cu intalnirea. Daca mergi la o intalnire informala, incearca sa imbraci haine semi-casual. Pentru intalnirile formale, ramai la imbracamintea formala. Este cel mai bun mod de a fi observat.

 

Sa stii cand sa NU vorbesti


Este foarte important sa sti sa asculti intr-o sedinta de afaceri. Nu uita ca ai o sedinta cu colegii tai. Aratandu-le ca ii asculti, vei demonstra ca ii respecti si ca apreciezi prezenta lor in cadrul sedintei. De asemenea, ar trebui sa sti cand si ce anume sa spui intr-o sedinta de afaceri. Nu este cel mai bun timp sa barfesti cu colegii. Pastraza-ti profesionalismul, comportandu-te asa cum trebuie.

 

Accepta ideile celorlalti


Unele idei sunt mai bune decat ale tale. Accepta-le. O parte din eticheta afacerii consta in a-i lasa pe colegi sa inteleaga ca le respecti si la apreciezi ideile. Daca crezi ca ideea lor este mai buna, adopt-o si accept-o intr-o maniera profesionista.

 

Punctualitatea


Este foarte importanta. Daca vrei sa-ti construiesti o buna reputatie, asigura-te ca ajungi la timp. Nu-i lasa pe colegi sa te astepte. Acesta este un semn al lipsei tale de profesionalism. Daca apare ceva, si realizezi ca nu vei ajunge la timp la sedinta, fii sigur ca ti-ai informat imediat colegii asupra acestui lucru.

Ar trebui sa tii cont de aceste sugestii daca vrei sa stralucesti intr-o sedinta de afaceri. Este important sa eviti sa te comporti necorespunzator. Daca vrei sa ramai pe pozitie, atunci cand participi la o sedinta de afaceri, trebuie sa la arati colegilor tai ca esti capabil sa creezi idei bune, care sa aduca profit companiei. Fii plin de incredere, dar nu-ti da in petec. Arata-le ca ai cu adevarat ceva sa le impartasesti.

 



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou