8 reguli pentru un job stresant
In stil office
Stresul si munca la birou merg mana in mana si daca trebuie sa termini un proiect sau sa predai un raport, atunci lucrurile devin de-a dreptul un cosmar. Pentru a evita intamplarile nefericite iti propunem 8 reguli de aur pentru a face fata un job solicitant.
4. Nu iti folosi memoria
Spui ca nu vei uita si ca iti vei aminti toate etapele pe care trebuie sa le traversezi. Insa in realitate uiti o multime de lucruri. Foloseste post-it-urile cu incredere!
5. Nu amana deadline-urile
Iti amintesti de cate ori iti promiteai in liceu ca vei invata la o materie dupa ce dadeai teza? Ai invatat vreodata? Asa si cu deadline-urile! Nu te va ajuta cu nimic o zi in plus, mai bine respecti data si te concentrezi asupra proiectului.
6. Nu te gandi la munca in timpul liber
Crezi ca te ajuta in vreun fel orele pe care le petreci gandindu-te la cum vei rezolva problemele la birou? Singurul lucru pe care il faci e sa te stresezi si mai mult!
7. Nu acorda atentie colegilor enervanti
Sa fim seriosi, fiecare birou are setul lui de colegi antipatici. Daca le acorzi atentia dupa care tanjesc nu rezolvi nimic. Tu trebuie sa te concentrezi pe sarcinile tale si sa nu te lasi influentata de antipaticii biroului.
8. Nu cere zile de concediu
Concediul nu e un favor, e o obligatie a angajatorului. Asa ca nu te teme sa iti iei zilele de concediu pe care trebuie sa le primesti. Chiar daca e o perioada dificila!