7 Reguli pentru a-ti face seful fericit!

In stil office

7 Reguli pentru a-ti face seful fericit!

O cariera de succes depinde atat de capacitatea ta de munca, cat si de relatiile cu echipa si seful tau. A intelege perfect dorintele superiorului tau si sarcinile pe care ti le da este obligatoriu pentru a deveni un angajat pretuit. Un sef bun va comunica intotdeauna clar si concis ceea ce isi doreste de la echipa sa. Insa exista cateva reguli pe care tu trebuie sa le respecti, indiferent cat de bine stie sa se exprime seful tau. Iata care sunt acestea…

7 Reguli pentru a-ti face seful fericit!

1. Fii sincer si “de cuvant”

Seful tau isi doreste sa aiba incredere in tine. Cu adevarat! Atunci cand accepti un contract, urmeaza-l intocmai, fara sa te abati de la reguli. Fa ceea ce te lauzi ca poti face. Omite expresii de genul “voi incerca” sau “poate”. Fii profesionist si respecta-ti cuvantul dat.

2. Nicio supriza, niciodata!

Frica secreta a oricarui sef este ca angajatii sai o vor da in bara si nu vor sufla un cuvant despre ce s-a intamplat. Chiar daca te temi ca o veste proasta il va afecta pe seful tau sau echipa, fii sigur ca spui adevarul si ii tii pe toti la curent cu ce se intampla.

3. Fii atent la detalii!

Seful tau crede ca esti foarte competent, mai presus de orice. Nu-i insela asteptarile si fii intotdeauna pregatit cu detaliile proiectului tau si gata sa raspunzi la orice intrebare. Cu gratie si aplomb.

4. Ia-ti jobul in serios!

Sefii apreciaza persoanele care tin cu adevarat la slujba lor si le pasa de ceea ce se intampla la serviciu. Ei au nevoie de persoane super competente si cu o vedere unica asupra unor detalii. Nu trebuie sa fii expert in toate, insa trebuie sa te pricepi cel mai bine in aria ta de actiune.

5. Sustine-ti intotdeauna seful!

Cand observi ca seful tau este pe punctul de a lua o decizie proasta, este responsabilitatea ta sa-l convingi sa-si schimbe punctul de vedere. Sustine-ti cauza cu respect si profesionalism, exprima-te clar si concis. Insa din momentul in care decizia este luata, actioneaza doar spre binele echipei si a sefului tau.

6. Ofera solutii, nu plangeri!

Cei care se plang tot timpul sunt cel mai mare cosmar al unui sef. Nimic nu este mai iritant sau mai plictisitor decat sa asculti o persoana care are mereu ceva de reprosat sau care nu incearca sa schimbe o situatie delicata. Deci, nicioadata sa nu aduci o problema in discutie, daca nu ai o solutie viabila pentru aceasta.

7. Comunica eficient!

Chiar daca ai o multime de idei, te razgandesti si iei un proiect de la inceput, nu iti agasa seful cu sute de mesaje, mailuri sau cu discutii interminabile. Vorbeste clar, concis, in propozitii scurte. Si cel mai important, exprima-te doar atunci cand stii exact ce ai de spus si de facut.



feedback
Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum



Ti-ai uitat parola ?
Inregistreaza un user nou